donderdag 2 november 2017

Kerstkaart week 44 en challenge

* Stampin'Up! bestellen 14 November, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door*


Goede morgen!
We zijn op deze donderdag nog steeds bezig met de challenge. 
En daarom nog maar een kaartje voor de challenge. 

Gebruik Kraft met goud of zilver op je kerstkaart. 


Ik heb het deze keer weer simpel gehouden en een CAS kaart gemaakt. Bij deze kleuren vind ik dat precies passen. Ik ben aan de slag gegaan met de set Whishes all Aglow, uit de najaarscatalogus van SU. 


Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. 


Doe gezellig met ons mee, link je kaart bij de challenge pagina, of link gewoon je wekelijkse kaartje. 




Product List

5 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig is dit CAS kerstkaartje Ingrid...zo subtiel dat kerstboompje en het zilver erbij maakt het heel chique...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat MOOI Ingrid!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Mooie stempel, komt zo schitterend tot zijn recht!
Fijne dag
Nancy

Colien zei

Heel gaaf CAS-kaartje, ik ben er helemaal weg van!
grtz.Colien

Ellen zei

Geweldige CAS-kaart! Het stempel van de kerstboom is echt een hele leuke en originele.