Kerstkaart week 45

*Stampin'Up! bestellen 14 november, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door* 
* mijn workshop pagina is bij gewerkt zie tabblad workshops*


Hey hallo, en welkom bij een nieuwe donderdag. 

Deze keer ben ik samen met Marijke aan de beurt om mijn kaartje te plaatsen op het blog van 52 WTC. 
Deze keer heb ik het weer heel simpel gehouden. Een kerstkaartje in zwart-wit, met een touch van de zilveren snowflake.  De tekst komt uit een label set, een set waar je ook hele leuke tags mee kan maken. 
Maar daar zie je binnenkort nog meer van op mijn blog. 



Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. 
Daar vindt je deze keer heel veel nieuwtjes....Dus ga even kijken!




Product List

Reacties

  1. Hoi Ingrid, wat een mooie kaart weer, heb het prachtige papier en de mooie foil snowflakes ook aangeschaft, nu alleen nog beginnen...maar ik heb begrepen dat we een heel jaar lang de tijd hebben het komende jaar dus het papier zal wel eens voorbij komen...Heel leuk om deel uit te mogen maken van het team, we hebben er heel erg veel zin in.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart, Ingrid! Stijlvolle combinatie van zwart/wit en zilver.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Ingrid...heel mooi zo in het zwart-wit en dat zilver accentje maakt het gewoon chique...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie, elegante kaart, prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een GAVE kaart Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart !
    Prachtig in deze tinten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spulletjes heb je gebruikt! Gave zwart-wit kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook heel gaaf! En nu lukt het dus gewoon wel om te reageren.
    Tot morgen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart, gaaf die grote snowflake!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.