* Stampin'Up! bestellen 14 November, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door*
Goede morgen!
We zijn op deze donderdag nog steeds bezig met de challenge.
En daarom nog maar een kaartje voor de challenge.
Gebruik Kraft met goud of zilver op je kerstkaart.
Ik heb het deze keer weer simpel gehouden en een CAS kaart gemaakt. Bij deze kleuren vind ik dat precies passen. Ik ben aan de slag gegaan met de set Whishes all Aglow, uit de najaarscatalogus van SU.
Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan.
Doe gezellig met ons mee, link je kaart bij de challenge pagina, of link gewoon je wekelijkse kaartje.






















5 opmerkingen:
Prachtig is dit CAS kerstkaartje Ingrid...zo subtiel dat kerstboompje en het zilver erbij maakt het heel chique...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Wat MOOI Ingrid!
Groetjes Diny
Mooie stempel, komt zo schitterend tot zijn recht!
Fijne dag
Nancy
Heel gaaf CAS-kaartje, ik ben er helemaal weg van!
grtz.Colien
Geweldige CAS-kaart! Het stempel van de kerstboom is echt een hele leuke en originele.
Een reactie posten