Happy celebrations #1

Stampin'Up! bestellen 14 november, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door* 
* mijn workshop pagina is bij gewerkt zie tabblad workshops*

Hey hallo, 

Afgelopen week ben ik druk bezig geweest, met het voorbereiden van mijn workshops. 
Het werd tijd, want we zitten al weer een week in November , en de tijd die ik heb in November was ook niet gigantisch veel, maar het is gelukt! Mijn workshop programma is weer klaar voor de komende twee maanden. Dus neem gerust een kijkje zou ik zeggen, je vindt het zoals boven al vermeld in het tabblad Workshops. 

Ik was afgelopen week op de KreaDoe, en we hebben tijd tekort gehad moet ik zeggen. We wilden graag eens een workshop volgen a la mixed media, met inktjes, en masks, en stempels. 
We hebben bij Scrapfever, wel lekker zitten knoeien met inkt, en een leuk label gemaakt. Maar verder geen echte leuke workshop gevonden. 
We veel inspiratie op gedaan. Dus mijn gedachtes draaien weer overuren, ha ha... 

Ik heb op KreaDoe ook veel gezien van handlettering, nou is dit heel hot natuurlijk, maar ook met stempels kun je wel zo'n effect creëren. En dan ga je als je thuis bent natuurlijk in de kast kijken wat je al allemaal hebt, en probeer je dat effect ook te krijgen. 
Ik zet deze set nu 7 blogberichten in de hoofdrol, steeds geef ik hem aan met happy celebrations en een # en dan het nummer van die dag. .

Laten we beginnen met de labels die ik heb gemaakt. 
Labels zijn heel leuk om aan een cadeautje te maken. Ik pak heel vaak in met kraft papier, dat kan je namelijk stempelen, en ook in zwart wit papier, met een mooie lint en touwtje en een leuk label, heb je een geweldig mooi cadeautje. 

Ik maakte ze een beetje in een stoere stijl, zodat hij perfect past voor mannen cadeautjes. 



Ik gebruikte vellum om de grote teksten op te stempelen. 
De achtergrond stempelde ik met verschillende tinten grijs - bruin 


Hierboven gebruikte ik tape die ik nog had liggen. 

Hierboven gebruikte ik een stempel die niet van SU is, maar voor mannenlabels wel heel mooi is. 
De grote tekst komt uit de set. 
Morgen zie je weer dezelfde set, maar een kaartje deze keer. 
Zie ik je dan? 



Product List

Reacties

  1. Wat een gave tags zijn dit! Vooral de happy-versie vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stoere labels, zeker de eerste vind ik mooi. Mooie strakke CAS kaart, hele leuke stempel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave tags heb je gemaakt.
    Ik heb je niet gezien op de Kreadoe, heb 4 dagen geholpen bij 't Scraphuis. Maar het was ook zo druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave tags heb je gemaakt Ingrid. Leuke stempels. Grappig dat je ook zo "borrelde" van inspiratie na de Kreadoe...hier nog iemand ;P
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.