HI,
Welkom op deze tweede kerstdag..
En hebben jullie gisteren een mooie dag gehad ? Genoten van alles ?
Er start vandaag een nieuwe challenge bij 52WTC..
Deze keer vragen we om:
schudkaart
HI,
Welkom op deze tweede kerstdag..
En hebben jullie gisteren een mooie dag gehad ? Genoten van alles ?
Er start vandaag een nieuwe challenge bij 52WTC..
Deze keer vragen we om:
schudkaart
Hallo,
Welkom in een nieuwe week..
Bijna kerst, de donkere dagen zijn aangebroken...
Omdat ik veel moet werken rond de feestdagen, had ik mezelf twee
workshops kado gedaan bij Noor & Zo, allebei met een goodiebag erbij.
de ene is Fairybells cozy en de anders is Christmas Gnomes..
Leuk om nu te volgen vind ik. Ik kijk de meeste versies terug, omdat ik meestal niet
thuis ben..Met de fairybells set, heb ik het onderstaande kaartje gemaakt,
in de vorm van een stolp...
HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag...
We zijn aan de laatste weken bezig van 2024..
Nog even en dan is het kerst...
Het onderstaande kaartje maakte ik voor de workshop op de teamdag...
HI,
Welkom op deze zondag,
gisteren kwam ik uit de nachtdienst en heb in de middag nog wat zitten
knutselen, je moet weten als ik uit de nachtdienst kom ik dit meestal doe,
geen actieve dag voor mij, maar met mijn hoofdtelefoon en een muziekje
of podcast op, in mijn eigen bubbel, en ja dat is dan niet gezellig
voor de rest van het gezin, maar het is nou eenmaal het beste wat
werkt, want op een of andere manier, is mijn hoofd niet helder..
Ik ben wat restjes van mijn gelliplate aan het opmaken, en deze
reeks kaarten hieronder, maakte ik al eerder, maar nog niet laten zien.
HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes..
Hebben jullie ook al alles verstuurd, of zijn jullie nog druk met de laatste kaartjes maken ?
HI,
Vandaag laten we de reminder kaartjes zien van Knutsels en Kadootjes..
De challenge is :
wit met goud
HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
afgelopen week hadden we de teamdag van 52WTC...
Colien en ik hadden een workshop gepland..
Je zal zo links en rechts van de teamleden wel voorbeeldjes daarvan voorbij zien
komen, die van mij komt volgende week..
Eerste deze, want die maakte ik op de teamdag van K&K
HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
de laatste donderdag van de maand, en dat betekent de start van een nieuwe challenge..
deze keer vragen we om :
kaart in rood en groen
HI,
Welkom op deze woensdag,
vandaag zomaar een kerstkaartje...want het is
natuurlijk de tijd van het jaar..Ik heb eigenlijk genoeg
kerstkaartjes, maar ik stuur naar een paar collega's ook
nog kerstkaartjes, en de bewoners vinden het ook leuk om kaartjes
te krijgen, dus ik heb meer als genoeg. Maar deze tijd leent zich natuurlijk
heel goed om lekker met winterse kaartjes bezig te zijn...
Bij DCL vragen ze om:
ijsbeer op je kaart
HI,
Vandaag is de verjaardag van GerJanne..
omdat ze wel van CAS kaartjes houdt, maakte ik een verjaardagskaartje
in CAS stijl..
HI,
Vandaag start de laatste challenge van 2024, van Knutsels & Kadootjes...
goud en wit..
HI,
Welkom bij een nieuwe week van kerstkaartjes..
Tijdens ons leuke DT weekend, kregen we allerlei kadootjes,
we zijn weer verwend geworden..
Van Monique kregen we designpapiertjes, van kerst, met
dieren erop..Ik maakte daarvan een soort van mixed media kaartje..
HI,
Welkom bij een nieuwe post..
Vandaag is de verjaardag van Colien, gefeliciteerd!
Vorige week was ik aan het denken wat ik kon maken voor haar..
HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
Kijk de twee konijntjes gezellig samen op de boomschors zitten,
met de tak in de pootjes..gezellig bij elkaar...
HI,
Welkom bij een nieuwe post,
vandaag laten we de reminder kaartjes zien van de challenge bij K&K.
We vragen om:
pompoenen
op je kaartje....
klik hier ! om naar het blogbericht van K&K te gaan,
meedoen kan nog steeds, je hebt nog tot en met 22 november..
Wij zijn dit weekend op DT weekend, en hebben het heel gezellig...
Een mooie zondag gewenst.,,
HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
vorige week zag in een live op facebook bij Noor en Zo,
een leuke live, met een bijzonder kaartje, ik had het nog nooit zo gemaakt.
Deze heb ik even gevolgd, of ik kijk het daarna terug als ik aan de slag ga..
en ben begonnen met mijn eigen spullen, om een kerstkaartje te maken...
HI,
Welkom bij een nieuwe post...
Afgelopen zondag kwam de challenge bij DCL online,
een challenge waar ik meteen heel enthausiast over werd,
het was namelijk weer eens een iets andere vorm kaart maken..
iets wat ik niet snel zal maken, als je al niet veel tijd hebt in ieder geval...
Maandag kwam ik uit de nachtdienst, en ben 's middag even begonnen
met de basis te maken, vanmorgen ben ik er verder mee gegaan...
HI,
Welkom bij een nieuwe post...
Begin van de week was ik twee dagen vrij..
Ik moest aan de knutsel want ons nichtje was woensdag jarig.
Marijke werd 31 jaar, een hele lieve vrouw...
niet teveel poespas, down to earth type...
daarom vond ik een CAS kaartje wel bij haar passen...