Happy Celebrations #3

Stampin'Up! bestellen 14 november, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door* 
* mijn workshop pagina is bij gewerkt zie tabblad workshops*

Hey hallo, 
vandaag is het de derde keer al deze week dat ik jullie een kaartje laat zien met de set Happy Celebrations. 
Deze keer heb ik een een mannenkaart gemaakt. 
De tekst stempelt niet helemaal egaal zwart, maar dat  hoort bij de set. 
Ik heb de tekst, drie keer in zwart gestempeld met de Misty. 


Hopelijk heb ik je weer kunnen insprieren. 
Ik ga zo meteen mijn spulletjes pakken voor een DT-weekend, met Knutsels en Kadootjes, een heel weekend lang gezellig met de hobby bezig zijn. Heerlijk, zin in... 



Product List

Reacties

  1. Vrolijke kaartjes levert deze set op, deze is ook weer erg feestelijk!
    Veel plezier komend weekend met de K&K-dames....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertoffe kaart! Geniet van jullie DT-weekend, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, veel plezier en creativiteit op jullie DT-weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! En dat die letters niet helemaal vol gestempeld zijn, maakt het eigenlijk net leuk. Hopelijk hebben jullie een fijn weekend gehad!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.