Happy celebrations #2

Stampin'Up! bestellen 14 november, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door* 
* mijn workshop pagina is bij gewerkt zie tabblad workshops*

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe dag, met de set Happy celebrations. 
Maakte ik gisteren nog labels. Vandaag zie je dan  toch echt een kaartje er mee. 


De grote teksten van de set, lenen zich er voor om er een soort CAS kaartjes mee te maken. 
Je moet er niet teveel papier bij gebruiken, want daar zijn de teksten te groot voor. 
De cirkels tekende ik met een fineliner. 

Morgen ben ik er weer maar dan niet met deze set, maar met een kerstkaartje. 
Zie ik je dan? 



Product List

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.