CAS kaartjes


*Stampin'Up! bestellen ivm extraveganza, zondagavond om 20.00 uur, geef je bestelling voor die tijd door. Klik op de afbeelding EXTRAVEGANZA in de sidebar, om te kijken welke artikelen er allemaal met korting te koop zijn*

Hey hallo, 
Gisteren schreef ik het al, dat jullie nog steeds kaartjes van mij tegoed hebben van het DT-weekend. 
Gisteren liet ik jullie het doosje al zien met de kleine kaartjes erin. 
Vandaag laat ik jullie drie CAS kaartjes zien, die ik op de eerste avond van het weekend gemaakt heb. 
Ik ben bij het eerste kaartje aan de slag gegaan, met de set Flower Shop, ik heb de bloemen gemaskeerd, en zo over elkaar kunnen stempelen. 
Daarna heb ik ze ingekleurd met de nieuwe blender pens, hele gave stiften op alcoholbasis die perfect blenden. Meer info vindt je hieronder, en in de sidebar kun je klikken op de foto blenderpens, daar vindt je dan ook meer info. Ze zijn los en per twee te koop, de prijs is dan gelijk. Als bundel is hij ook te koop, dan is het iets goedkoper. 
Ik heb een aantal kleuren gekocht,  gewoon om uit te proberen. En binnenkort zie je daar nog meer van. 



Hieronder zie je een beetje een mannenkaartje, met oude stempels die ik mee had genomen naar het DT weekend. Leuk om oude dingen weer een keer te gebruiken. #useyouroldstuff



Hieronder heb ik gebruik gemaakt van een mask, een oude stempel en de ballonnen van SU. 




Morgen ben ik er weer, met de reminder kaart voor Knutsels en Kadootjes. 
Zie ik je dan? 



Product List
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Grid Paper
[130148]
€ 13,50

Reacties

  1. Wat een leuke serie kaarten heb je tijdens het dt-weekend gemaakt Ingrid. Ze zijn allemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie uitwerking van CAS, ik vind de laatste met die mask erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaartjes, vind vooral de eerste en derde erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.