Kerstkaart week 46

*Stampin'Up! bestellen 28 November, geef voor 10.00 uur die dag je bestelling door, 
en ik bestel het voor je mee. Dit is ook de laatste mogelijkheid om nog voor Sinterklaas te bestellen* 

Hey Hallo,
Welkom bij een nieuwe donderdag in week 46.
Nog even, en dan is het al kerst.
Ben jij al klaar met je kerstkaartjes ?
Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een leuke set, vorige week maakte ik er al een CAS kerstkaartje mee, in kraft en zilver.
Vandaag zie je een kaartje wat ik heb gemaakt naar een voorbeeld uit de catalogus.



De stempel met de lampjes is geembost met gouden embossingpoeder op wit cardstock. 
Daarna uit geknipt met de hand. Op de achtergrond zie je nog de ijssterren uit gestanst uit vellum. 

Wil je nog meer inspiratie hebben ? 
Klik op de onderstaande link om naar het blog te gaan. 


Fijne dag gewenst... 

Product List

Reacties

  1. Wat een gaaf kerstkaartje in deze mooie kleurtjes Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart, is ook een hel leuke papierlijn!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ho ho deze is ook alweer zo mooi!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje, mooi met die embossing en de gestanste ijkristallen ! Ja, ik heb eigenlijk al genoeg kerstkaarten, maar nog zoveel inspiratie, ik blijf er maken ! :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Nee, ik ben nog lang niet klaar... pas één kerstkaartje gemaakt, hihi. Nog veel te gaan dus. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kerstkaartje Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke, vlotte kerstkaart met de lichtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.