Krans op je kaart....

*Stampin'Up! bestellen 10 december, de laatste bestelling voor de kerst, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door, als je erbij zegt dat het om een kerstkadootje gaat, pak ik het mooi in*
* 7 December workshop, labels - kadozakjes - geldenvelopjes maken*

Hey hallo, 

Ik ben gek op kransen. 
Ik heb in huis verschillende kransen hangen. 
En ook maak ik graag zelf kransen van verse takjes en bloemen. 
zo mooi...
Bij DCL hebben ze een nieuwe uitdaging, en daar is het thema; 

maak een krans op je kaart. 

een uitdaging die ik graag aan ga. 
Mijn DT-maatje bij Knutsels en Kadootjes was gisteren jarig en voor haar maakte ik deze kaart. 
Ik hoop dat de kaart als is aan gekomen. 

Ik maakte eerst aan een touwtje een slinger van washi tape vlaggetjes. 
Allemaal in zwart wit en kraft tinten. Deze heb in een cirkel gelegd en vast gemaakt met gluedots, 
Daarop heb ik takjes gelegd die ik in het wit heb uit gestanst. 
Daarna heb ik een champagne kleur nog drie bloemen erop gemaakt en de tekst happy birthday is verhoogd op geplakt. 



Deze kaart doet mee bij; 

Een mooie start van de week met dit kaartje. Afgelopen week had ik vakantie. 
We zijn nog twee dagen naar zee geweest, we waren twee dagen in Bergen, heerlijk koud en genieten aan het strand.  En donderdag was ik bij een concert van Rondè in Eindhoven. Zo gaaf was dat.  Het is een band die echt nog aan het begin van hun carrière staat, maar zeer zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan. Ik ben verkocht!





Vandaag begin ik weer aan een werkweek. Vanavond eerst nog even een afscheidsfeestje van een collega. Ze heeft een andere job, en heeft ons al een tijdje geleden verlaten. 
Daarna aan het werk....
Ik wens je alvast een fijne week toe.... 


Reacties

  1. Heerlijk, eventjes weg. Wij gaan de tweede week van januari even er tussenuit. Je kaart is prachtig! De krans al helemaal... En ik heb even geluisterd naar de muziek. Die is inderdaad heel erg mooi. Komen ze bij jullie uit de buurt?
    Fijne dag! En werk ze deze week.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superkrans maakte je, een heel mooi kaartje Ingrid. Leuk dat je meedoet met DCL en zo te horen heb je heerlijke dagen achter de rug. Werk ze maar weer. Het nummer van Rondé hoor ik regelmatig op NPO 2, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje is dit! Jouw vlaggetjeskrans is echt heel mooi en origineel. Naar een concert gaan is altijd leuk, fijn dat je zo genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met de krans en de vlaggetjes. Leuke reminderkaart met de cirkelkaart. Ik hoop dat je heerlijk genoten hebt van je weekje vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt ook een prachtige krans gemaakt Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooi krans op je kaart Ingrid. Een fijne werkweek.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superkrans hoor heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige krans gebruikt op je kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is mooi! Lekker veel ‘volume’ in je krans! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.