Happy Celebrations #5


Stampin'Up! bestellen 14 november, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door* 
* mijn workshop pagina is bij gewerkt zie tabblad workshops*

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe week en de vijfde keer met de set
Happy Celebrations

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met inktjes en daubers. Daarna stempelde ik met cirkels uit de set en witte inkt op de achtergrond. Zo creëer je een soort van Bokeh effect. 
De teksten stempelde en emboste ik op cardstock, en knipte het daarna uit. 



Weer een heel ander soort kaartje, ook geschikt voor mannenkaarten. 
Morgen ben ik er weer. tot dan, 







Product List

Reacties

  1. een leuke kaart is het zo geworden, mooie achtergrond
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat zeker mooi dat je er nog met witte inkt cirkels op hebt gezet. Prachtige achtergrond. Leuk met die grote happy erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart, mooie achtergrond en tof effect die witte letters op de gekleurde papiertjes! Nelly heeft de bestelde set netjes bij me afgeleverd, dankjewel voor het mooie label erbij!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.