Happy Celebrations #4

Stampin'Up! bestellen 14 november, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door* 
* mijn workshop pagina is bij gewerkt zie tabblad workshops*

Hey hallo, 
welkom bij een nieuwe dag, met de Happy Celebrations
Deze keer heb ik de tekst, gestempeld op papier, wat ik van tevoren had gekleurd met inkt en daubers. Gewoon in drie of vier kleuren. Deze kleuren heb ik trouwens ook terug laten komen in de bollen links. Deze zijn ook uit de set, en ik heb ze met een Misty gestempeld, en daarna nog eens geembost met clear embossingpoeder, zodat je een glimmend effect krijgt. 
De tekst happy, is ingekleurd daarna met winck of stella, ook om een glimmende effect te krijgen. 
De cirkels zijn getekent met een fineliner. 
De tekst lijkt net een zelf getekende tekst. Dus je hoeft de rest erom heen ook niet heel strak en netjes te houden. 



Wij zitten vandaag nog gezellig bij elkaar in een huisje, met het team van Knutsels en Kadootjes. 
Morgen vindt de start plaats van een nieuwe challenge. 
Kom je dan ook even kijken? 



Product List

Reacties

  1. ziet er erg leuk uit ! geslaagde creatie
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi weer Ingrid !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit verjaardagskaartje Ingrid...leuk die gekleurde tekst erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging Ingrid. Kraft en wit, mooie combi, Jou kaart is ook super. Lekker weekeind gehad en ideetjes opgedaan, ik Ag op Facebook dacht ik ook iets voorbij komen. Groetjes en geniet nog na. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.