Start challenge Knutsels en Kadootjes

*Stampin'Up! bestellen 14 november, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door* 
* mijn workshop pagina is bij gewerkt zie tabblad workshops*

Hey hallo, 
Welkom bij de start van een nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes. 
Vandaag zitten we als DT-team bij elkaar, in een huisje ergens in Brabant. 
Wat een gezellige boel, en wat bijzonder om mee te maken. 
De verhalen horen jullie vast nog wel de komende week. 

Op naar de challenge. 

Maak een kerstkaart in kraft, maar niet vierkant of rechthoekig

Dat is toch een hele mooie uitdaging niet dan? Vooral al moet je je kerstkaartjes nog aanvullen. 
Ik maakte een ronde kerstkaart. In kraft met zwart wit als basis. En daarop wat felle kleurtjes als versiering. 


Doe gezellig mee zou ik zeggen. 
Kijk je mee?  naar wat mijn DT maatjes ook allemaal gemaakt hebben ? 
Fijne zondag gewenst.... 


Product List

Reacties

  1. leuk, leuk, leuk ! mooi resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo'n mooie kaart voor de Challenge!
    Ik vind de felle kleurtjes heel erg mooi. Maakt de kaart fris.
    Heel veel plezier samen en ben benieuwd naar de leuke verhalen.
    Fijne Zondag en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jouw kaartje is heel erg leuk Ingrid!
    Veel plezier nog op jullie weekendje weg,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, een ronde kaart! De gebruikte kleuren vind ik ook gaaf. Toffe kerstkaart dus.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.