HI,
welkom bij een nieuwe donderdag, vandaag de laatste donderdag van Februari..
Deze keer koos Marijke voor :
restjes papier in combinatie met sneeuwvlok
ik maakte het onderstaande kaartje
HI,
welkom bij een nieuwe donderdag, vandaag de laatste donderdag van Februari..
Deze keer koos Marijke voor :
restjes papier in combinatie met sneeuwvlok
ik maakte het onderstaande kaartje
HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
was ik vorige juffrouw Nippertje, was ik het deze week weer...
Helaas werd ik zaterdag ziek, en ben ik na 4 dagen weer boven water...
Dus de planning om een kerstkaartje te maken schoot er helemaal bij in..
Gisteren op mijn verjaardag, ik had gewoon avonddienst...
bedacht ik me dat ik nog een aquarel achtergrond had liggen..
Ik heb voor de maand December een box besteld bij Ludiec van Judith Moerkerk,
en dat was een soort adventsdoos, iedere zondag mocht je een van de boxen openen,
er zaten 4 boxen in met elk 7 stempels, allemaal te maken met kerst..
Een aantal kan je ook zeker voor andere gelegenheden gebruiken..
Superleuk, er was ook een besloten facebookgroep..
Maar ik merk voor mezelf dat dit voor mij niet goed werkt, ik heb alles bewaard en steeds op de dag
uitgepakt, maar het was heel veel, zoveel leuks, en dan blokkeer ik op een of andere manier,
het is bij mij echt niet zo dat ik dan meteen aan de slag kan gaan, dat duurt dan toch heel lang..
HI,
Welkom op deze zondag, vandaag laten we
reminder kaartjes zien van de challenge bij K&K...
geometrische vormen
HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag,
met de kerstkaartjes, wil het dit jaar niet zo snel gaan, normaal werk ik altijd
heel ver vooruit, maar nu loop ik achter de feiten aan, lees ik had geen kerstkaartje om te posten..
hoe erg, te druk met carnaval gehad, en tussendoor gewoon werken..
HI,
Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij K&K.
Deze keer vragen we om :
geometrische vormen te gebruiken
HI,
Welkom bij een nieuwe donderdag..
De dag van de kerstkaartjes...