donderdag 29 februari 2024

kerstkaart week 9 - start challenge Februari

 HI, 

welkom bij een nieuwe donderdag, vandaag de laatste donderdag van Februari.. 

Deze keer koos Marijke voor : 


restjes papier in combinatie met sneeuwvlok

ik maakte het onderstaande kaartje


Het zijn restjes papier van Marianne Design
De ijsster is al een oudje, maar leuk bij dit kaartje.. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC.. 
Daar zie je de voorbeelden van het team... 
Doe gezellig met ons mee vandaag, vanaf morgen kan 
je de kaart voor de challenge weer de hele maand linken.. 





donderdag 22 februari 2024

kerstkaart week 8

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

was ik vorige juffrouw Nippertje, was ik het deze week weer...

Helaas werd ik zaterdag ziek, en ben ik na 4 dagen weer boven water...

Dus de planning om een kerstkaartje te maken schoot er helemaal bij in..

Gisteren op mijn verjaardag, ik had gewoon avonddienst...

bedacht ik me dat ik nog een aquarel achtergrond had liggen..

Ik heb voor de maand December een box besteld bij Ludiec van Judith Moerkerk, 

en dat was een soort adventsdoos, iedere zondag mocht je een van de boxen openen, 

er zaten 4 boxen in met elk 7 stempels, allemaal te maken met kerst..

Een aantal kan je ook zeker voor andere gelegenheden gebruiken..

Superleuk, er was ook een besloten facebookgroep..

Maar ik merk voor mezelf dat dit voor mij niet goed werkt, ik heb alles bewaard en steeds op de dag 

uitgepakt, maar het was heel veel, zoveel leuks, en dan blokkeer ik op een of andere manier, 

het is bij mij echt niet zo dat ik dan meteen aan de slag kan gaan, dat duurt dan toch heel lang.. 


De achtergrond maakte ik in mijn vakantie in December en lag nog op mijn buro. 
Het is geverfd met aquarel. De tekst zat in een blaadje wat ook in het doosje zat, 
het hert heb ik nog gestanst. Dus evengoed een supersnel kaartje... 


Dit was mijn verjaardagpost gisteren, ik had alles bewaard tot de dag..
En zo leuk om alles open te maken. Ik merk dat de vakjes kaartenen dit jaar heel hot zijn...
Iedereen bedankt die mij een kaartje heeft gestuurd, alles staat hier te pronken in de vensterbank..
Zaterdag ga ik nog met Lieke en Paul iets leuks doen... 

Ik wens je een mooie donderdag toe..








zondag 18 februari 2024

reminder challenge K&K

 HI, 

Welkom op deze zondag, vandaag laten we 

reminder kaartjes zien van de challenge bij K&K...

geometrische vormen




dit kaartje maakte ik voor de man die bij ons in het appartementencomplex woont, 
hij heeft in een paar maanden tijd, afscheid moeten nemen van zijn vrouw. 
Ze was van mijn leeftijd...vreselijk....
Ik heb strookjes papier gebruikt, met zwart/wit en kraft..
daarop een honing graat matje 
en daarover heen weer een open gewerkte tak.. 

Vandaag krijgen we bezoek van mijn schoonfamilie, we gaan 
lunchen hier thuis, dit ivm mijn verjaardag deze week..
Vrijdag had ik onverwachts een nachtdienst, nadat ik ook al een vroege dienst 
had gedraaid. Ik ben snot verkouden uit de nacht gekomen, en voelde me die 
nacht al met het uur slechter worden. Dus ik hoop na een hele rustige zaterdag, 
dat ik vandaag kan genieten van het bezoek... 

Ik wens je een mooie zondag toe, 
geniet ervan... 
klik hier! om naar het blog te gaan van K&K... 




donderdag 15 februari 2024

kerstkaart week 7

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, 

met de kerstkaartjes, wil het dit jaar niet zo snel gaan, normaal werk ik altijd 

heel ver vooruit, maar nu loop ik achter de feiten aan, lees ik had geen kerstkaartje om te posten..

hoe erg, te druk met carnaval gehad, en tussendoor gewoon werken.. 


Daarom een supersnelle easy variant gemaakt. 
Hup je pons uit de kast pakken, wat sterren die ik kant en klaar had liggen, 
een kant en klare tekst...en klaar is je kaartje...


dit had ik nog liggen, en dit heb ik laatst gemaakt, 
met restjes van mijn gelliplate. Ik wilde het met valentijn, lees gisteren, 
naar mijn twee lieve collega's sturen, maar door de carnaval totaal vergeten...
ach, het blijft een leuk kaartje, en ik ga het gewoon later deze week versturen..
De tweede kaart is ongeveer hetzelfde... 

Je kaart van vandaag kan weer linken bij 52WTC..
Doe gezellig met ons mee... 

Fijne dag gewenst... 
Ik kom vanavond of anders morgen langs, weer een druk programma..









donderdag 8 februari 2024

kerstkaart week 6

HI, 

Welkom bij een nieuwe blog, 
Natuurlijk blijven de kerstkaartjes gewoon doorgaan, 
voor de rest ligt het bloggen op een heel laag pitje..
Gewoonweg omdat even andere zaken voorrang hebben..
Creatief ben ik wel bezig, en dan wel met mixed media. 



Dit keer een kaartje in de vorm van een kerstsok, 
gemaakt met spulletjes van MD...

om naar het blog te gaan van 52WTC, 
ja kan ook nog meedoen met onze challenge.... 
Fijne donderdag gewenst, 
vandaag is mijn enigste vrije dag van de week, 
dus ik kom zeker langs als jullie je kaartje linken bij 52WTC.. 


 

zondag 4 februari 2024

nieuwe challenge K&K

 HI, 

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij K&K. 

Deze keer vragen we om : 

geometrische vormen te gebruiken




Ik gebruikte een paar vormen op mijn achtergrond. 
een driehoek, een rondje, de bloemen zijn van een ovaal vorm. 
De basis tag is een afdruk van de gelliplate die ik nog had liggen. 

klik hier! om naar het blog te gaan van K&K. 
Doe gezellig met ons mee.. 






donderdag 1 februari 2024

kerstkaart week 5

HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag..

De dag van de kerstkaartjes...

 


Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de leuk vogeletjes van Marianne Design.. 
Samen met het leuke papiertje heb je al snel een mooie kerstkaart... 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Je wekelijkse kaart kan je weer linken..
en ook de kaart van de challenge kan je daar linken..
Alle info vindt je op het blog.. 

Fijne dag gewenst...