Waterval kaart

Een waterval op je kaart maken, had ik al een tijdje op mijn to-do lijst staan.
Ik heb mijn werkbeschijving erbij gehaald, want ik heb eens een cursus gevolgd in het maken van layouts, en daarin kwam toen al een waterval voorbij. Een waterval is heel leuk om te maken, want je kan er eigenlijk heel veel in kwijt. Ik heb er voor gekozen om hem helemaal op een kaart te maken, zodat ik ook stempels kon gebruiken die ik wou. Eerst het formaat stempel gemeten, en daarop de grote van de waterval aangepast. 
Ik heb vier vierkantjes gemaakt en op ieder kant kan je dus iets kwijt. Het papier is van 4heures37. Onderaan zie je een lintje aan dat touwtje moet je trekken, wil de rest tevoorschijn komen. Ik heb deze gemaakt voor een vriendin van mij die volgende maand jarig is. 
Ik trek aan het lintje en de volgende komt tevoorschijn. 
Deze stempel is van kaiserkraft en zat bij de kit van januari van oma Dee. 
Daar komt de volgende weer. 
Een mooie afbeelding, ze houdt van vintage. De stempel is van MFT. 
De laatste. 
De hartjes van MFT, en de stempel van Eline. 
Deze kaart doet mee bij: DCL-challenge#206- bewegende onderdelen
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, en leuk dat jullie weer langs zijn gekomen. 
Morgen is het weer donderdag, wat gaat de tijd toch snel. En dan laat ik jullie twee kerstkaartjes zien. 







Reacties

  1. Daar zal je vriendin super blij mee zijn Ingrid, leuk zo'n bijzondere kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid, wat een mooie kaart! Mooi dessinpapier ook gebruikt. Wie bewaart die heeft wat, zeggen ze. Ik heb ook een hele map met werkbeschrijvingen maar deze zit er niet tussen. Zou ik hem van je mogen???
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het model kaart is prima gelukt! Ik heb er ook nog nooit een gemaakt, realiseer ik me nu. Maar ja, wie weet. Het is een gaaf kaartje geworden, Ingrid, de kleuren vind ik ook mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, ik heb die watervalkaart ook op mijn lijstje staan om binnenkort te maken. Best wel veel werk zo te zien, maar wel een heel gaaf resultaat!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Wat een prachtige watervalkaart, ik heb altijd bewondering voor die aparte modellen, supermooie kleuren en tekst..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet ik helemaal: Leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid
    Leuk om weer eens een waterval kaart te maken .ik heb ze ook een tijdje gemaakt (weet niet of ik het nu nog weet ).
    Vind hem erg leuk van jou geworden en je kan er zo lekker veel op laten zien .
    Mooie papiertjes heb je ook weer gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig je watervalkaart, en zo leuk met al die tekststempels.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk is deze watervalkaart!! Blijft een mooi model en staat nog op mijn to-do lijst!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is super. Het is ook veels te lang geleden dat ik dit model gezien heb. Heel leuk gedaan. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    ik zag de waterval voor het eerst op een A-4tje dat voor een collega gemaakt was. Ik heb er echt met verstand naar zitten kijken. Zo leuk en vernuftig... Nu op jouw kaart ook weer zo leuk.
    Echt super. Ook het papier is prachtig en je stempels...Een toppertje!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gedaan Ingrid!
    Het lijkt me ingewikkeld.......maar het is prachtig!
    Mooie kleurtjes heb je weer gebruikt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel gaaf gedaan! en leuk zo'n grote waterval, goed bedacht! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het blijft een leuk modelletje, en je hebt het super leuk uitgewerkt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waauw zeg! Ongeloof mooi is dit kaart Ingrid! De 25e ben ik jarig dus ik denk dat ie toch naar mij verstuurt moet worden haha grapje. Maar echt heel gaaf deze waterval kaart!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie waterval hoor is altijd vel wer mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige waterval kaart ,heel leuk gedaan
    bedankt voor je deelname aan dcl
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.