Geen kaart!

Wat een leuke titel, vinden jullie ook niet?
Bij oma Dee is de uitdaging geen kaart, en ik vond het wel grappig klinken. 
Gisteren deed Femke, mijn petekind en nichtje, haar vormsel, dat doen ze hier in het zuiden nog. Daar hoort natuurlijk een kadootje bij, maar ze wou geld, niet zo leuk om te geven. Dus aan de slag. 
Een tijd geleden heb ik bij mijn nicht, die een scor pal, heeft doosje gemaakt, langwerpig, klein, melkpakje, hier heb ik er eentje van gepakt en op gepimpt. Ik had voor Femke namelijk een doosje met nagellakjes gekocht en dat pasten precies, in het doosje met nagellakjes heb ik het geld gedaan. 
De basis van het doosje is kraft, en daarop vrolijk papier gedaan. 
De knopen en de cirkels allemaal rond vormen die ook terug komen in het papier, een mooi lintje. 
De zijkant gepimpt met hartje en pareltjes, de achterkant een kurkhartje, en een lange fishtail met tekst en touwtje. Als sluiting heb ik klittenband gebruikt, zodat ze het nog vaker kan gebruiken. 
Een leuke tag erbij. Ik heb alles in cellofaan ingepakt en dicht gemaakt met de tag. 
Hebben jullie een kaartje gezien? Deze creatie doet mee bij: Bij Omda Dee- uitdaging maak geen kaart.
Ik ben weer heel benieuwd naar jullie reacties en wat jullie er van vinden. Gaat het vandaag nog iets worden met het weer? Ik ben al een tijdje op, Paul had vandaag een training, hij gaat de Mont-Ventoux weer beklimmen, samen met jongeren met een verstandelijke beperking, de training van vandaag was 75 km over een vlak gebied. Er gaan dan jongeren mee uit Brabant en Limburg. Ben benieuwd hoe het hem af gaat. Ik ga zo meteen lekker aan de knutsel. Fijne zondag. 
Ik heb nog een foto gemaakt van de spulletjes van de beurs, ik ga eens aan de gang met de pasta, en ook de knipvellen vond ik wel erg mooi! 






Reacties

  1. Allereerst.. Wij hebben je niet gezien :( . En wij hadden echt puur toeval, allebei iets met roze aan haha. Maar tja
    jij wilde je hoedje niet op... Haha. Maar goed nu over op je geweldig leuke doosje! Je nichtje zal hier vast erg blij mee zijn.
    Leuk dat je ook nog die nagellakjes erbij hebt gedaan! Wij moeten binnenkort ook aan de slag voor een neefje wat zijn eerst
    communie doet. Maar wij vinden het toch best lastig hoor...
    En dan natuurlijk nog eventjes over je buit ;) . Wat een leuke knutsel frutsels heb je gekocht zeg!
    Wij zijn erg benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zeg! Vrolijke kleurtjes gebruikt en de label samen met het doosje vind ik al een cadeautje op zich!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,
    wat ziet het er leuk uit.
    Daar zal ze vast en zeker blij mee geweest zijn :)
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig cadeau doosje heb je gemaakt, lekker vrolijk. Je nichtje was er vast blij mee. En ik wens je een fijne creatieve zondag.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik vind het ook niks om zo geld te geven...je hebt er een prachtig kadootje van gemaakt Ingrid!!
    En wat heb je geweldige dingen gescoord op de beurs, en ook vast veel inspiratie opgedaan!!
    Fijne freubel zondag met je pasta en Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt, geen kaart te zien maar wel een super gezellig doosje met een gave tag!!!! Veel plezier met je nieuwe spulletjes Ingrid!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk gemaakt. Dat is toch mooier geld geven! Ziet er prachtig uit. Ik ben gek van doosjes. Ik heb hier al zoveel in huis staan. Vanmiddag met een doosje voor Laura aan de slag. Ze wordt woensdag 17 en wilde geen kadootje want ik krijg ja mijn rijbewijs van jullie zei ze. Maar helemaal niets geven.....Dus aan de slag.
    Jij hebt leuke spulletjes gekocht op de beurs....Je hoeft je niet te vervelen vanmiddag.
    Fijne zondagmiddag...
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi aangekleed doosje en label heb je gemaakt Ingrid. Prachtig om te zien.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi ingrid
    zo word geld geven wel heel erg leuk met dit bijzondere doosje. heel vrolijk en zo aan al je mooie inkopen ben je vast met een lege knip thuis gekomen,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele leuke creaties heb je hier staan ! mooi ! ben benieuwd wat je met je nieuwe aanwinsten gaat maken ! nog een fijne dag,
    gtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je mooi gemaakt Ingrid!
    Veel leuker om te geven dan alleen geld.
    Wat heb je leuke spulletjes gekocht op de beurs.....ik zag dat je ook het treintje hebt gekocht....heb ik al eens ergens voorbij zien komen....leuk hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een vrolijk doosje! En dat samen met het cadeautje en label is natuurlijk helemaal top!!

    Veel plezier met de nieuwe spulletjes, ziet er leuk uit allemaal!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Ingrid! Doosjes zijn helemaal leuk en inderdaad heel handig om een cadeautje te verpakken. Heb inderdaad geen kaart gezien, dus missie geslaagd. Tof dat je meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat superleuk gedaan zo voor je nichtje Ingrid, helemaal leuk. Wat een prachtige aankopen heb je gedaan op de beurs.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Moet je nichtje blij mee zijn, met zo'n vrolijk cadeautje!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ingrid,
    Wat een super leuk kado doosje is het geworden. En heel vrolijk papier gebruikt. Als ze de nagellak heeft uit gepakt kan ze andere leuke spulletjes in het doosje doen en bewaren.

    Groetjes eline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat superleuk voor je nichtje Ingrid! Een echt meisje is hier natuurlijk he-le-maal blij mee! Zo'n schattig doosje en dan ook nog eens van die gave nagellakjes erin (mooie kleurtjes trouwens!). Op de beurs heb je leuke dingen buitgemaakt! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig leuk gemaakt. Zo te zien was de beurs een geslaagd dagje uit.
    Wat een prestatie van Paul, knap zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekker fleurig allemaal. Ziet er leuk uit! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ziet dat er gezellig uit. Geld geven voor een vormsel lijkt mij ook niet zo leuk, maar zo heb je het goed opgelost! Fijn dat je meedoet met de challenge van Bij oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.