Beterschap en lang blogbericht!

Vandaag gaat een nieuwe challenge van start bij Knutsels&Kadootjes. Met de vorige challenge deden maar liefst meer als 50 deelnemers mee, wat geweldig is dat om te zien!! Er waren er zelfs bij die twee keer hebben mee gedaan super!
Deze keer is het de bedoeling om volgens de schets van GerJanne te gaan werken, en dan een beterschapskaart te maken, deze kaarten komen altijd van pas, dus doe gezellig met ons mee. 

Ik heb een plaatje gebruikt wat ik heb gekocht op de beurs het vel, en er stond geen merk bij, maar ik vond het wel een leuk plaatje om te gebruiken. Ik heb als basis licht kraftpapier gebruikt, een vlinder, en het tabje met beterschap, deze zijn van MFT, de tekst is van Marianne Design. De vlinder heb ik twee touwtjes gegeven als voelsprietjes. De hoekjes zijn van de Hema. 

Dit is de schets die GerJanne heeft gemaakt. 
De onderstaande prijzen kunnen jullie winnen! 

Dat nodigd toch uit om mee te doen of niet dan? Gaan jullie mee kijken bij  Knutsels&Kadootjes? Dan kunnen jullie meteen zien wat mijn andere DT-maatje ervan gemaakt hebben. 

Afgelopen vrijdag heb ik een SU party gehouden thuis, gegeven door Miranda van Stampin Utopia, en wat was ze enthousiast over haar kindje SU, we hebben genoten en we zijn ook nog actief bezig geweest, hi hi. Ik vond het geweldig om het matriaal eens te proberen, maar nu keuzes gaan maken in wat ik wel en niet ga kopen dat is lastig zeg!! Ik ga straks een met mijn boekje de tuin in, ahum keuzes maken !!!! 
Deze twee kaarten hebben we gemaakt, Miranda had het voorwerk al gedaan, alles uitgestanst zodat wij alleen maar hebben gestempelt en geplakt, maar erg leuk om te doen. Ik had een paar favorieten die ik uit wilden proberen, de Gorgeous Grunge stempel met spatten en ook de hardwood stempel waren mijn favoriet, Miranda heeft zich prima aan mijn wensen aangepast. En gelukkig vonden mijn gasten het ook twee geweldige kaart! Wat wil je nog meer? 
Hieronder waren we heel druk bezig en was het stil in huis, voor een korte tijd hoor!!


Nou tot zover deze lange blogpost. Ik wens jullie een fijne zondag toe. Geniet ervan, en bedankt weer voor het langs komen.







Reacties

  1. Het plaatje past heel goed bij de kleur van het kraft en de vlinder is een erg leuk accent! Mooi kaartje, hoor! Leuk die party! Ik heb de grunge en hardwoodstempel ook, aanraders! de spatjes gebruik ik echt heeeeel vaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat zijn je 2 kaarten mooi geworden. Toch nog een klein beetje een eigen draai aan gegeven ook nog. Zo leuk om ze hier terug te zien. Bedankt voor de lieve woorden! Ik vond het ook erg leuk, jullie waren een heel fijn publiek. Nogmaals bedankt voor je gastvrijheid en dat je je huis openstelde voor mij en natuurlijk je gasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Je voorbeeldkaartje voor het challenge blog is heel leuk met de mand met rozen!
    En wat leuk een avondje met Miranda...altijd leerzaam en Stampin-up heeft hele mooie stempels en inkt!
    De gemaakte kaartjes zijn erg gaaf!!
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten allemaal Ingrid, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Kei mooi.
    Leuk zo samen knutselen. Ziet er heel gezellig uit.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Je kaartje is super, prachtige plaatje en mooi papier er bij, leuk de vlinder met de streepjes..De kaarten van de workshop zien er ook super uit..Geniet van 't mooie weer.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met je keuzes Ingrid! Want wat zijn ze moeilijk... Het is het begin van het einde, maar wat is het leuk speelgoed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet er dat weer allemaal leuk en gezellig uit Ingrid! Mooie kaart met die leuke hoekjes van de Hema, wist niet dat ze die daar hadden! Bedankt voor de tip ;-) Gaaf SU creaties ook, leuk leuk! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Ingrid,
    way gezellig om te lezen zeg! Die party was dus super leuk! Heb je nog iets uit mogen kiezen naast je bestelling? Het is zulk mooi spul allemaal, dat ik bijna niet kan kiezen. Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven....
    Je kaartje voor Knutsels en Kadootjes is heel mooi. Plaatje is erg geschikt voor beterschap. Het zijn niet altijd de makkelijkste kaartjes inderdaad. En eigenlijk reuze handig om ze op voorraad te hebben.
    Het hangt er wel vanaf voor wie en wat er met degene aan de hand is....
    Geniet van het weer als het kan!
    Het schijnt een heel rustige mooie wek te worden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke sketch van GerJanne en je hebt er een vrolijk kaartje mee gemaakt.
    Ik kreeg een verjaardagskaart met allemaal SU-stempels er op, dat is echt schitterend Ingrid maar nu een keuze maken......ik zou het zelf gewoon niet weten want ik zie zo veel moois voorbij komen op blogs dus ben heel benieuwd waar jij voor gaat!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer prachige kaartje gemaakt Ingrid....vooral de beterschapskaart is heel leuk ...prachtig van kleur ook
    maar ook de andere 2 zijn ware toppertjes....
    Fijn dat je leuke workshop heb gehad van SU....ook ik heb de catalogus....prachtige spulletjes allemaal....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker zo'n lang blogbericht met allemaal leuke dingen om te lezen. Je kaart voor de challenge is natuurlijk prachtig! En jullie hebben leuke kaartjes gemaakt op de party...En waar moet je dan uit kiezen. Die catalogus is zo mooi en groot...
    Succes! En geniet van het prachtige weer. Volgende week is het weer koeler en hebben we alle tijd een kaartje te maken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.