Babykaart meisje

En dames hebben jullie ook zo lekker genoten van het weer het weekend, en nu ook nog wat is het toch heerlijk om weer lekker de deuren open te hebben, en de zon op je bolletje te voelen schijnen. 
Ik heb gisteren tussen alles door dit kaartje gemaakt aan de hand van een schets van Freshley Made Sketches!Erg leuk schetsen hebben ze trouwens!

Het papier is van Eline's zomerhuis, en het strookje in het midden van Eline's winterhuis. De stempel met babydiertjes van SU. Ik kan op het vellum alleen stempelen met Stazon Inkt, de andere die ik heb van Archival loopt nl. uit, weet iemand welke inkt nog meer geschikt is om op vellum te stempelen? 
Deze kaart doet mee bij: Freshly Made Sketches- FMS#126
Fijne dag, en geniet nog van het lekkere weer, bedankt voor het langs komen! 

Reacties

  1. Wat een leuke kaart! Dat aapje is zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi is je kaartje weer Ingrid....leuk zoals je die papiertjes geplakt hebt...prachtige geheel!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid

    Ja wat een super lekker weer .
    lees net wel dat het volgende week een stuk minder gaat worden en dat is dan weer jammer .
    Erg leuk baby kaartje is het weer .
    Ook je kaartje van gisteren is erg leuk en vrolijk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De schets is erg leuk! Net als je Zoo Babies!
    Met vellum eigenlijk geen inkt problemen, stempel daarop met su, archival, memento, versamark en heat embossing, versamark en panpastel.
    Ik gebruik wel het vellum van SU, maar vellum is vellum toch? groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,

    Supermooi kaartje. Voor mij mag het zonnetje blijven schijnen. Je wordt er zo vrolijk van,hé.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Ik vind hem helemaal top. Op vellum heb ik nog niet gestempeld. Heb wel een pakje in huis...en was van plan binnenkort eens te experimenteren.
    De sketch hd ik al bij Erna gezien en is erg eenvoudig, maar mooi. Kun je alle kanten mee op.
    Het weer, ik praat er niet vaak over, want je kunt het toch niet veranderen, alleen als het zo mooi is dn is het genieten geblazen. Gisteren en vandaag met een boek in de tuin....Genieten! Heerlijk!! Het mag van mij zo blijven deze week.
    groetjes,
    GerJanne


    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi ingrid
    een rustig en erg lieve babykaart, en geniet maar lekker van de zon zolang het nog kan:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is ie leuk ! mooi gedaan! Je kan met STAZ ON op alles stempelen, dus ook op vellum en zelfs op stoffen ! deze bestaan in heel veel kleurtjes, stinkt wel een beetje maar wel leuk om te gebruiken. ook op mica bv.
    veel succes verder,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een snoepie! Zo grappig met dat kleine apekoppie erop ;-) Mooie CAS kaart Ingrid, knap gedaan weer!
    Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk babykaartje Ingrid, dat stempeltje is zo schattig! Leuke schets ook.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    Wat een leuke kaart weer, mooie sketch, leuk de tekst op vellum en het kleine stempeltje, toppie weer, liefs Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke rustige babykaart, leuk gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje, vellum gaat bij mij ook gewoon in de printer . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er weer een plaatje van gemaakt. Helemaal leuk. Het stukje vellum maakt het kaartje lekker rustig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jazeker heb ik genoten van het mooie weer....zondag hadden we een verjaardag buiten....en gisteren ben ik ook lekker naar buiten gegaan....vandaar dat ik nu pas reageer.....ligt aan het mooie weer!
    Je kaartje ziet er weer prachtig uit Ingrid.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieverdje en zo schattig het aapje en de toekan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ahh dat aapje; leuk! Mooi kaartje; lekker hip!

    Wat schrijft over stempelen op vellum; ik heb voor vellum ook wel met Memento dew drops gestempeld. Dat ging ook prima. Kan je hier iets mee?

    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooit een tattoo-kunstenaar willen worden, maar kon het je niet veroorloven om de benodigde tools te kopen? Met tattoo kit compleet met naalden KOPEN kun je er één zijn sinds dit is in een redelijke prijs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.