Mannenkaart

Hallo lieve volgers, daar ben ik weer. Ik heb de carnaval goed doorstaan, en daarna is het thuis opruimen geblazen, en ben ik nog lekker een dagje met Lieke gaan shoppen in Eindhoven, daar is de primark dus daar moesten we ook naar toe. Vandaag al lekker in het zonnetje gezeten buiten, hebben jullie ook al lekker genoten van het weer. Ik ga weer proberen mijn scrapmood terug te krijgen, want ik ben weer eventjes blanco!
Het onderstaande kaartje maakte ik vorige week al. 
Ik heb wat stempels, inktpads gepakt en ben lekker aan de slag gegaan. 

Ik zag bij DCL, een uitdaging voorbij komen met verspatten, strepen enz. dus precies geschikt ervoor. 
De blokjes stempel is van Prima Marketing, de spatten en strepen stempel is van Kaiserkraft, wat tapejes, de pijlen zijn ook van PM, een fishtail van kraft gemaakt, met daarop de stempel van MFT. en een touwtje erom voor een stoerder effect. Weer een leuke mannenkaart klaar!. 
Deze kaart doet mee bij: DCL- challenge#205
Ik wens jullie nog een fijne zaterdag, en morgen is zowieso even een reminder voor de challenge bij Knutsels&Kadootjes, dus in ieder geval tot morgen, en geniet van het weer! 

Reacties

  1. Die scrapmood van jou kan nooit ver weg zijn Ingrid, dit is weer zo'n superkaart!!!!
    Geniet van het heerlijke weer, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm super!!!! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ingrid, ik vind hem supermooi. Fijn dat je zo genoten hebt met carnaval en ook nog wezen shoppen, hoe fijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem schitterend Ingrid - wat heb je dit mooi gedaan, echt super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart hoor, en die snor die doet het hem,hihihi!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig is je kaartje ,en ja we genieten volop van het mooie weer.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave mannenkaart, geweldig die snor erbij:)

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,
    Het is weer een keigave kaart die je hebt gemaakt!!! En gelukkig heb je de Carnaval goed doorstaan, hihi. As ge maar leut heb hè!!!
    En met je dochter naar Primark, is voor die meiden een hartstikke leuke winkel, en hopelijk kunnen slagen!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind 'm tof! Die scrapmood komt wel weer terug. Soms moet je even geduld hebben en dan ineens....
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Ingrid...mannenkaartje??? aan de snor te zien... hahaha ....heel leuk samengesteld..
    groetjes Rosina.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is ie weer! wat gaat mannen kaarten maken, jouw toch goed af zeg! Erg knap hoor! Wij hebben er toch vaak wel moeite mee...

    een fijn weekend enn geniet nog maar lekker van het heerlijk weer! (Ongeloof toch? Dit noemen ze winter?! Niet dat wij dit weer erg vinden hoor ;) )
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is erg leuk! Lekkere kleurtjes ook.
    Geniet vandaag nog maar eens lekker van het zonnetje!
    fijne dag, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een lekker vrolijke boel. (Positief bedoeld)
    Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem super! Leuk dat je meedoet met DCL, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.