Jarig - liftkaart

Wat een leuke reacties kreeg ik op mijn vorig card in a box, en vele met mij waren er net zo enthausiast over als ik, en hebben hem ondertussen ook al gemaakt!
Vandaag een kaartje wat eigenlijk zomaar is ontstaan ik had eigenlijk in gedachten om de liftkaart, letterlijk te gaan liften, de hexagons die ik een tijd geleden had gekocht liggen namelijk ongebruikt te wachten in de kast, en ik had meteen zoiets van dit is mijn kans! 
Ik had ook geen idee met welk papier ik aan de slag moest gaan, en ik pakten de blok van Eline's zomerhuis erbij, die jaargetijde van zon, zee, strand breekt weer aan, dus het papier kan weer gebruikt worden. Ik had een zakje bij het papier met allemaal uitgestanste rechthoekjes, ooit al gestanst voor een kaart, maar nooit gebruikt, en zonde om weg te gooien. 
Het idee kwam toen al snel om deze te gebruiken.
Samen met de stempels van Eline's zomerhuis. Uitgknipt, en de randen beiinkt, en zo werd een mooie strandkaart geboren. 

Dit was de liftkaart. 
Deze kaart doet dus mee aan de: Liftchallenge
Ik bedank jullie weer voor het langs komen, en tot morgen dan is het kleurenkaart team bij Martina, de kleur is deze keer lichtgrijs en kobaltblauw. 


Reacties

  1. Ik zag jou kaart voorbij komen en dacht even kijken wat er zoal gemaakt is de laatste week. Op de telefoon zie je het toch niet zo goed. Mooie kaarten staan erop, vooral die box die doet het helemaal. Even om te onthouden. Jammer van die korrelige embossing op je kerstkaart of hoort dat zo? Zo ik ga nu aan de slag, als je blijft bloggen is de ochtend weer voorbij. hihi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gelift. Het sfeertje van zon, zee, strand is heel goed terug te vinden op je kaartje.
    Tot morgen (kkt)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, vrije en lekker zonnige lift met dit leuke papier! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    Wat een prachtige kaart. Ik vind die super en heb al zin in zon, zee en strand. Laat de zomer maar komen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Ingrid! Wat heb ik weer een hoop moois bij jou gemist de afgelopen dagen zeg! Geweldig, je card box en deze onwijs gave strandkaart, wat ben je toch heerlijke creatief bezig geweest! Goed hoor! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Wat een superleuke lift is dit, ik bewaar ook altijd de stansjes van het papier en dat komt nu mooi van pas, heel leuk het thema en mooi met het touwtje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, wat een idee, zo kon je het ook liften. Mooie subtiele kleuren. Prachtig.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk kaartje Ingrid.... mooi in die naturelkleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid
    ja wauw zo heb je hem ook super leuk gelift .
    Vind hem dit keer best lastig .
    bij jou is die in ieder geval heel erg leuk .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gelift. Het is een echte mooie mannenkaart geworden.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi ingrid
    zo zie je wie wat bewaard komt het weer tegen om zo mooie liftkaart te maken,ziet er heel erg leuk en zomers uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat een mooie vrolijke kaart zeg ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelift met postzegels en de zee! Geweldige uitvoering.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan zo! Wie wat bewaart.... :-). En dat papier blijft echt een van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid,
    deze lift is ook echt superleuk zeg! Erg origineel gemaakt.
    En jij laat op een heel leuke manier zien dat het ook in andere vormen kan dan hexagons....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Moeilijk deze lift kaart. Maar jouw versie is knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker zomers zoals je h'm hebt gelift. leuke details allemaal. Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk geworden, lekker een vrije lift, mag ook! Ik krijg nu nog meer zin in de zomer. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.