card in a box!

Volgende week is een nichtje van Paul jarig, en ik was al aan het twijfelen of ze 50 zou worden, Paul wist het natuurlijk niet, dus even bij haar zus gecheckt, en ja hoor ze wordt 50, dat vraagt natuurlijk om een speciaal kaartje.
Ik zag bij Cornelie de card in a box voorbij komen, had hem ook al eerder op andere blogs gezien, maar zij heeft een mooie beschrijving erbij, en aan de slag gegaan. Erg leuk om te doen trouwens. 
De basis is kraft, het papier is van Echo Parc van de kit van oma Dee.
De ballonnen en de bloemen zijn verhoogd opgeplakt met staafjes mica, dat is doorzichtig en zie je dus bijna niet zitten. De tekststempel weet ik niet meer van wie die is, geleend ooit van mijn nicht. Maar erg grappig voor een vijftigjarige.  De cijfers zijn van MFT.
En als je het in elkaar vouwt heb je gewoon een vierkant pakketjes, wat zo dus in een standaard envelope past. Achterop waar 50 staat, heb je de ruimte om je tekst te schrijven. 
Leuk dat jullie weer langs zijn geweest. Ik wens jullie nog een fijne zondag toe.



Reacties

  1. Leuke versie heb je gemaakt! En ja, even navragen of ze echt 50 werd was wel handig, dan kan je die mooie leeftijd op je creatie verwerken. Ik ben ook door de duidelijke beschrijving van Cornelie over de streep getrokken, mijn versie komt morgen op mijn blog. Het is super leuk om te maken hé, en eigenlijk ook heel eenvoudig! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps. Is er bij oma dee geen challenge nu waar deze aan mee kan doen? "Maak iets anders dan een kaart" of is die al voorbij? De moeite waard om ff te checken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of het een speciale kaart voor deze Sarah is geworden Ingrid, enig en vooral de tekst want het zijn idd wel heel veel kaarsjes hihihi!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die doosjes zijn echt wel super gaaf! Misschien toch ook maar eens..... maar ja.... tijd.... ;) Jouw uitvoering is lekker vrolijk en het tekststempel natuurlijk perfect voor iemand die vijftig wordt.
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw kaartdoosje is ook erg gaaf geworden! Ik vind die tekst leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart heb je er van gemaakt! Deze 50 jarige boft maar!
    fijne dag. Groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt en je card in a box vind ik ook erg leuk. Staat ook nog op mijn lijstje om te maken.
    Fijne zondag.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn die doosjes hoor. Ik heb er ook een gemaakt. Het is een cadeau op zichzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk gedaan Ingrid!
    Dit is meer een toverdoosje....je tovert er van alles uit...super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid,
    Jij hebt ook al zo'n leuk toverdoosje gemaakt, de 50 is opvallend aanwezig en ook de tekst is leuk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi ingrid
    nou ziet er geweldig uit en ook ik vond deze kaart zo leuk om te maken
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zo'n kaartdoosje Ingrid en zeker voor zo'n speciale verjaardag! Leuk met de 50 er duidelijk op en die tekst is super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend Ingrid, ik vind hem geweldig mooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk gemaakt Ingrid, ziet er echt verrassend uit!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Ingrid,
    ja dat heb je met mannen, die weten dat soort dingen niet, maakt ze niet uit, denk ik....
    Je card in a box is echt heel gaaf geworden. Ik ga hem zeker ook nog eens maken, want het is ook nog erg leuk om te doen.
    Mooi zo'n bloemen kaartje!
    Hartelijke groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaart doosje Ingrid....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben je ook aangestoken door Cornelie, wat is het leuk om te maken hè! Dit projectje wil ik gaan doen met de knutseldames, en heb er al één op voor gemaakt. Jouw uitvoering is ook super en je tekststempel past er super bij!!
    fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ingrid
    Wauw super GAAF is die .
    Prachtig gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn ze toch leuk, deze van jou ook!!! Goed gelukt!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.