Trouwkaart

Gisteren was het heel gezellig op de beurs, we hebben lekker gesnuffeld en gekeken tussen al dit leuke spulletjes, morgen laat ik wel een foto zien van de spulletjes, een paar leuke stempels, en papier.
Ik ben weer eens op de valreep met mijn liftkaartje van deze keer, het lijkt de laatste tijd wel, of ik ze steeds op het laatste moment klaar heb, terwijl het zo'n leuke kaart is, deze keer ook weer. 
Ik heb er een trouwkaart voor een nichtje van ons wat eind van april gaat trouwen. 
Ik heb papier gebruikt uit het papierblokje van de kit van februari van oma dee. Ik heb een papiertje uit een memoblokje gescheurd, en daar dessin papier opgeplakt, een hartje uit kurk gestanst en er een pin achter gestopt, de paperclip is van de Hema, op de fishtail van vellum heb ik de tekst gestemplet, en wat pareltjes opgeplakt. 
Deze tekst heb ik aan de binnenkant gestempelt, ook een stempel uit de kit, deze is van Kaiserkraft.
Hieronder zie je de kaart die gelift moet worden, en is van Debby Hughes.
Deze kaart doet mee bij: Liftchallenge#61
Ik wens jullie nog een fijne zaterdag toe, en tot morgen weer. En leuk dat je langs bent geweest. 


Reacties

  1. Ik was net bij jou kaartje toen jou berichtje binnen kwam. Deze, nog wat plaatsen en als de wiedeweerga aan de gang.... Ik herkende gelijk de lift en vind deze geweldig uitgevoerd. Bij sommige kaarten heb je gelijk nou.... ik ben benieuwd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent nog op tijd, hoor. Leuk dat je meedoet is het zeker. Je lift is heel geslaagd! Leuk met de hartjes en het kurken hartje! En wat heeft die Hema soms toch een leuke dingen, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke lift heb je gemaakt, leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je liftkaartje is weer heel erg leuk Ingrid!
    Ben benieuwd naar je nieuwe spulletjes die je in Den Bosch hebt gekocht!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat jij ook een kurken hartje hebt gebruikt op je liftkaart! En mooi dat je de tekst op een vellum fishtail hebt gestempeld. Geeft de kaart wat aparts.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaarten weer.
    daar alleen al word je vrolijk van
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi ingrid
    leuk om te lezen dat je plezier heb gehad op de beurs en je kaart ziet er erg lief en mooi uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je zo hebt genoten op de beurs Ingrid en je kaartje is ook weer enig met dat vellum!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die super geworden Ingrid, een heel mooi trouwkaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enige kaart voor je nichtje en haar aanstaande Ingrid! Heel modern en toch romantisch ook met dat vellum.
    Maak er een mooi weekend van, liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De paperclipjes zijn leuk, zeker weten. Leuke lift ook, met het kurk en de pin. Dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,
    Prachtige lift heb je gemaakt, mooi papier, leuk het vellum en de prachtige tekst in de binnenkant, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief trouwkaartje Ingrid....en ja ik ben dus ook naar den Bosch geweest gisteren...er waren wel heel veel stempels hé...en ook stansjes....ook de demo van de cameo bij Creabest vond ik heel interessant
    Wij hadden geen tijd om een workshoppie te doen....maar heb er heel erg van genoten...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Onwijs gaaf gelift! Leuk, leuk, leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Mooie kleuren.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi met dat vellum erbij, geef een extra touch aan de kaart. Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.