baby - liftkaartje

Ik heb van de week nog een jongens babykaartje gemaakt. Voor de voorraad.

Ik heb het kraftzakje gekocht, en bestempelt met chevrons in een lichtbruine kleur, een halve cirkel uit papierblokje van eline's babys, als achtergrond papier is eline's zomerhuis gebruikt, en aan de onderkant ook een oud blokje van eline, ook van babys. Ik heb drie sterretjes gestanst en er een gaatje in gemaakt en een touwtje twine draad er door hen gedaan, ook nog een klein labeltje gemaakt met teks van eline en een bedeltje eraan. De tape heb ik ook onderaan aan gebracht, want boven in staat de tekst/letters van het papier. Jammer om dit weg te halen. Nog een tag gemaakt voor in het zakje, hieronder zien jullie die. En een mooi strik met touw maken het af. 

Hier onder zien jullie de lift kaart. 
Deze kaart doet nog net op de valreep mee bij: Liftchallenge#60
Ik wens jullie een fijne zaterdag toe, en bedankt voor het langs komen. 

Reacties

  1. heel erg leuk en lief kaartje,
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gave, tikkie stoere liftkaart, Ingrid! Leuk is dat kraftzakje! Het blauw en de sterretjes staan er super bij. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, het blauw met kraft. Super leuke liftkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een babykaartje vind ik deze kaar echt heel geschikt. Komt zo goed over, al die poespasjes.
    Mooi gedaan en erg leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk geworden!!! Ik ga deze absoluut ook liften? Liefs, leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Wat een stoere kaart. Mooi gelift, Ingrid,


    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lift, ook voor een man :-)
    Moet nu nodig aan de dames kaartjes, heb er deze maand een stuk of 10 nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, ik herken de sketch gelijk. Je maakt het zo dat het een wat stoere look geeft. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,
    Fantastische lift heb je gemaakt, Kraft met blauw is zo'n mooie combinatie, prachtig...geniet van het Carnaval, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke baby kaart heb je er van gemaakt .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk kaartje! Vind de kleurtjes echt heel mooi. Ik redde het helaas niet meer om mee te doen met de lift, maar vond het kaartje om te liften wel erg leuk.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww wat is deze weer super gaaf ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf gelift! De sterretjes aan het touwtje zijn leuk. Verder is ie lekker stoer en lief.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Ingrid,
    jij bent nu volop Carnaval aan het vieren. Wij hebben de optocht gezien waarin mijn dochter meedeed. Erg leuk. Prachtige wagens.
    Maar even je kaart: supermooi gedaan. Heel leuk dt je o je eigen draai eraan gegeven hebt. En natuurlijk heel grappig dat je ook een lift voor een jongensbaby hebt gemaakt!
    Veel plezier nog, geniet ervan en tot gauw blogs!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige lift heb je ervan gemaakt. Ik ben bezig om de Uitslag en de nieuwe challenge klaar te zetten. Ben al een uurtje bezig. Jij bent vast en zeker aan het feestvieren. Heel veel plezier.....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer prachtig je kaart Ingrid, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid,

    Ook deze vind ik super leuk. Ik vond de paars bruine combi leuk maar deze combi is weer anders maar ook super. Nog een fijn weekend.

    Groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ingrid,

    Wat een super leuk kaartje. Ik vond die paar bruine combi erg leuk. Maar deze is ook super. Nog een fijn weekend.

    Groetjes eline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi is deze liftkaart weer Ingrid....super leuk dat zakje met die label erin....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Geweldig gaaf gelift.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stoer en toch lief; wat een prachtige uitwerking van de liftkaart. Vind 'em super!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.