CAS kaartje

Vrijdag de laatste werkdag voor velen van de week, voor mij is het weekend al een beetje begonnen, ik ben al vrij. Vandaag is het beursdag!!! Ik ga vandaag met twee nichtjes naar de beurs in Den Bosch, dus ik vertrek zometeen richting Brabant.
Ik heb trouwens van de week een kaartje gewonnen voor de beurs bij ZieZoKnutsels, dus te gek!
Ik laat jullie een CAS kaartje zien aan de hand van een schets gemaakt. 
Het papier is van het merk 4heures37, de bloemetjes zijn op vellum gestempelt en daarna geembost. De bloemen en de fishtail zijn van MFT. Ik heb er bewust geen tekst op gestempelt, dan kan ik nog altijd doen als nodig is. 

Deze kaart doet mee bij: Crazy for Cas- Challenge#39-sketch
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, en tot morgen weer. Leuk dat je weer langs bent gekomen. 

Reacties

  1. Goedemorgen Ingrid,
    Héél veel plezier vandaag op de beurs! Leuk dat je de kaartjes gewonnen hebt. Ben benieuwd of je nog nieuwe knutselmaterialen aanschaft (-:
    Je kaartje is super! Ik vind de kleuren prachtig en de stijl mooi. Succes met de challenge.
    Mijn weekend is ook al begonnen. Morgen komt Marit hier voor een SU workshop en ik krijg heel gezellige gasten. Later meer op mijn blog...
    Fijne dag!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ingrid, wat een mooi strak kaartje heb je gemaakt. Geniet van je weekend en de beurs. Ben benieuwd wat je allemaal gaat aanschaffen....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken de schets en ik vind het een lastige. Knap hoor, hoe jij 'm uitgewerkt hebt. Mooi hoe die bloemen gestempeld terugkomen in de hoeken. Natuurlijk gefeliciteerd met je prijs bij ZieZoKnutsels en heel veel plezier in Den Bosch. Niet te veel geld meenemen, hoor ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook erg goed gelukt zeg. Kei leuk gemaakt.
    Heb je een leuke dag gehad?

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkende de schets meteen. Vind het kaartje erg leuk geworden.Veel plezier vandaag op de beurs!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en mooi kaartje ☺
    Gezellig knutsel weekend ☼
    Liefs van Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele leuke, frisse kaart geworden.
    Veel plezier op de beurs.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke interpretatie van deze schets Ingrid, ziet er lekker fleurig en vrolijk uit! Ah, dus jij hebt vandaag je voetjes in ons mooie Brabantse land gezet, ha ha ha! Hoop dat je een leuk en gezellig beursbezoek hebt gehad en je zult ongetwijfeld leuke buit hebben binnengehaald ;-) Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je kaart Ingrid, heel mooi.Ik hoop dat je hebt genoten op de beurs.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.