Christmas in.....

Vandaag laat ik jullie twee kerstkaartjes zien, omdat ik twee weken terug niets heb geplaatst, wil ik het aantal bij deze recht trekken. 
Ik heb een oud blokje van Basic Grey voor de dag gehaald, blijft mooi papier, en met nog een paar restjes aan de slag gegaan. De basis is licht kraft. Ik heb de stempel geembost met poeder van Tim Holtz gekocht op de beurs, mooi kleuren, maar de poeder blijft wat korrelig. De onderste kaart heeft als tekst een lint, gekocht bij Intratuin. 
Er is nu niet veel meer over van het blokje, maar wie weet lukt het me nog een keer om er nog een kaart mee te maken. Deze kaart doet weer mee bij Yvonne-52 weeks off... 
Bedankt voor het langs komen weer, als ik vannacht aan het werk ben, heb ik misschien nog wat tijd om bij jullie langs te komen. Geniet nog van deze mooie dag. 



Reacties

  1. Mooie kerstkaarten Ingrid, heel kleurrijk. Ik zie idd dat het embossingpoeder niet zo mooi vloeit als zou moeten. Misschien de heattool wat langer er op houden?
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid
    Wat ga jij toch goed met je kerstkaartjes .
    Vind deze ook weer heel erg leuk .
    mooi blokje papier ook .
    Werkse vannacht .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf papier, sfeervol. En wat een geweldig stempel van dat hertenhoofd. Zie het zo in opgezette versie ergens in een jachthut aan de muur hangen :)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer 2 prachtige kaartjes Ingrid! Super gedaan. En wat is dat hert gaaf! Wij zijn herten fans dus... ;)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kerstkaartjes Ingrid, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kerstkaartjes Ingrid!
    Wat leuk is dat om maar net toe te komen met je papier....en dan toch nog een
    stukje over te houden voor misschien nog een kaartje!
    Mooie kleurtjes en ook bij jou zie ik hier en daar een stukje van een hert of eland.geloof ik....dat heb ik ook gebruikt deze week!
    Fijne werknacht....of hoe noem je dat...en tot de volgende kaart,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi ingrid
    twee erg gave kaarten en dat van restjes vind ik dubbel knap
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kerstkaartjes Ingrid...ik moet ook nodig aan de slag. Ga in elk geval de 52 niet meer halen.
    Werk ze voor vanavond. Ik ga op tijd naar bedje. Morgen met de trein naar Amsterdam en de Titanic.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaarten! Papier is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid,

    Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt! Leuk met die hertenstempels...

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    je kerstkaartjes zijn allebei erg leuk. Mooi op dat kraft. En het papier is heel mooi!!
    Ga je de nachtdienst in? EN moet je altijd en paar dagen achter elkaar of heb je nog inspraak in je rooster?
    Wij werken met vaste basisroosters....was in het begin heel erg wennen, maar zoals met alles raak je ook daar aan gewend en ruilen mag gewoon.
    Sterkte en werk ze!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 super leuke kerstkaartjes Ingrid....zo samen met kraft een hele mooie combinatie!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Ingrid,
    Je kaartjes zijn heel leuk hoor! mooi met de hertenkoppen, of zeg je hoofden? Ik zou niet weten of de embossingpoeder van Tim Holtz anders gebruikt moet worden....misschien even you tuben....Rustige wacht Ingrid en groetjesssssssssss.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige leuke kerstkaartjes heb je ervan gemaakt Ingrid.
    Het embosspoeder van Tim Holtz bleef bij mij ook korrelig, heel moeilijk te zien of het nu gehecht heeft of niet.
    De hele uitleg van Tim in een video van hem: http://www.youtube.com/watch?v=pupEzRu39OA
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Misseke voor de reactie en de link, ik heb even gekeken, en hij moet inderdaad korrelig blijven de poeder van Tim Holtz, was ik zelf nog niet op gekomen. groetjes, Ingrid.

      Verwijderen
  15. Hoi Ingrid,
    Erg mooi deze twee kerst kaartjes. Ik vindt het ook erg leuk kerst papier wat je hiervoor gebruikt hebt.

    Groetjes eline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ingrid,

    Heel mooie kaarten heb je daar gemaakt. Super.

    grtjs
    Claudia
    knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid,
    Daar ben ik weer, gisteren je mooie kaarten al bewonderd,erg leuk de stempel van het hert, mooie kleuren, 2 gave kerstkaarten.. Ik had dit gisteren al gelezen, ik wist niet of ik nu wel of niet een reactie achter gelaten had en..ik kon het ook niet zien, dus..heb ik nu echt een reactie achter gelaten, fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn erg mooi. Prachtige klassieke kerst uitstraling. mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie en leuke kerstkaarten heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.