Christmas in....

Wat was het weer leuk om al die reacties te lezen van het KKT van gisteren. 
Vandaag even een snelle post omdat het kersttijd is, helaas heb ik afgelopen nacht geen tijd gehad om langs te komen, in het weekend ga ik het weer goed maken, ik heb even wat veel te doen deze dagen. 
Tot snel!
Bij merry monday was de uitdaging, grijs, wit, rood. 
Ik heb het papier van Maja Design erbij gepakt en ben aan de slag gegaan. 
Ook heb ik de schets van Mojo Monday van deze week gebruikt en zo kwam de kaart tot stand. 
Bedankt weer voor het langs komen. 


Reacties

  1. Hoi Hoi
    Een hele leuke kerstkaart weer .
    Ook je kaart van gisteren is erg mooi .
    Ik heb ook niet altijd tijd om langs te komen hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dan mooi gedaan en super met het ribbelkarton!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt. Heel mooie kleuren combi.
    En ja, dat kun je zo hebben al die drukke dagen achter elkaar. Maar dan is er altijd weer een weekend of een periode van een paar vrije dagen... Geniet ervan, het wordt mooi weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stijlvolle kerstkaart heb je gemaakt Ingrid - hij is super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw....wat mooi Ingrid!
    Prachtige kleurtjes heb je gebruikt....het is een schitterende kaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kerstkaart Ingrid....mooie sketch en ook de kleurtjes komen heel mooi over zo samen......

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi kerstkaartje Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi papier heb je gebruikt.mis ook echt een Ingrid kaartje vind ik. Jou stapel groeit zo ook he, door elke week 1 te maken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi ingrid
    Een hele bijzondere en mooie kerstkaart, ziet er geweldig uit
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De afgelopen nacht? Moet jij niet slapen dan? Het weekend lijkt mijn een beter moment om te bloggen ;) Gaaf kerstkaartje is dit. Leuk met dat ribbelkarton.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kerstkaart, mooi papier en de sketch die je gebruikt hebt, vind ik erg leuk..werk ze, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk met die vlaggetjes en de cirkel, gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kerstkaartje zo Ingrid, ook ik vind de vlaggetjes enig, maakt het zo speels, mooi papier ook! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Supermooie kaart. En heel mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.