woensdag 30 augustus 2023

Kleurenkaartteam

 HI, 

Vandaag is het alweer de laatste woensdag van de maand dat betekent

KKT...deze keer spraken de kleuren met heel erg aan, zo'n zachte pastels

mintgroen - zachtroze




Ik vond nog een bijpassende afbeelding..
Dat maakt het dan extra leuk om een kaartje voor het KKT te maken. 



Ik ben vrij vandaag dus ik ga nog zeker wat bezoekjes afleggen 
in blogland..

Fijne dag gewenst, morgen weer, maar dan een kerstkaartje natuurlijk. 






15 opmerkingen:

!neke zei

Mooi Ingrid !!!!

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart voor het KKT! Ik had dat pakje dessinpapier ook mee voor evt een KKT-kaartje, maar dan toch voor petal pink gekozen..
Groetjes
Nancy

Colien zei

Prachtige kattenkaartjes in de KKT-kleurtjes, leuk met het label!
grtz Colien

Wilma zei

Ach.....kijk nou! Die kat past PERFECT op het plaatje en het plaatje past weer PERFECT op dit MOOIE kaartje en dat in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Marijke zei

Een leuk kaartje en die kat erbij tussen de bloesem ook leuk! Past er mooi bij! Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Enig kaartje met de mooi poes tussen de bloesem.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en wat een prachtig plaatje!
Groetjes, Caroline

Jantine zei

Mooie kaart, Ingrid! Leuk toepasselijk plaatje heb je gebruikt.
Groetjes
Jantine

Anoniem zei

Leuk plaatje en wat een schatje zeg. Die poes lijkt wel wat op Thomas zijn kat, hij had een witte poes, nu heeft hij een witte robotkat. Mooi hoe je het plaatje verwerkt hebt. Groetjes, Nelleke

Daphne zei

Ach, wat een leukerd, die plaatje.
Wat een gelukje dat je dit vond.
Het zwart erbij maakte het allemaal wat stoerder, dat vind ik wel heel mooi.

GerJanne zei

Ja... mooi deze combi van kleuren, he? Jouw kaart is ook een plaatje!!

Sarah zei

Tof! Leuk met het poesje!

Femminde zei

Wat een leuke kaart Ingrid!! Tof plaatje ook. En je ziet die kat bijna niet.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nancy zei

Hey Ingrid,
Nu pas tijd om een blogrondje te doen...
Wat een leuke labelkaart met de geweldige foto op! Super leuk gemaakt zo!
Liefs,
Nancy