kerstkaart week 32

 HI, 

Hallo en welkom op deze donderdag, 

dat betekent dat ik weer een kerstkaart heb om te laten zien. 

Deze keer was ik aan het bladeren tussen de vele blokjes die ik nog heb liggen, 

een leuk blokje van de Action, met plaatjes en mooie papiertjes



de beer komt ook uit het blokje, evenals de tekst op vellum gedrukt. 

Doe je vandaag met ons mee ? Nog maar 20 weken en dat is het al einde jaar...

Laten we eerst nog maar genieten van de zomer, al is het weer er niet 
altijd naar...Geniet van je dag...





Reacties

Angélique zei…
Leuk, de beer ziet er gelukkig uit maar dat komt vast mede door zijn mooie trui.
Diny zei…
Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt Ingrid!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Wat klinkt dat nog maar kort, terwijl we hier de schaduw opzoeken! Je kaart is leuk en ik herken het papier, ligt bij mij ook nog in de kast.
Marijke zei…
Wat een leuk kaartje en die beer is een leukerd! Een fijne dag! Groetjes Marijke