Schuifkaart - vogel

 HI, 

Welkom bij deze blogpost, 

gisteren was ik een dagje vrij, heerlijk aan de knutsel geweest, met de ventilator voor 

mijn neus, en net op een afstand dat de blaadjes blijven liggen..

Ik was wat aan het rommelen tussen mijn papierblokken..

Ik kwam daar nog een leuke tegen van Tilda - Winterbirds. 

Het is een grote blok van 30x30, met daarin ook uitdruk figuren, waaronder ook vogels... 



Ik ging aan de slag met het papiertje, het zachte groen combineerde ik met feller groen, 
dat was van een dikke pak papier van de Action, heel felgroen, maar ik heb er meteen van alles 
mee gemaakt, dus het is al bijna op die kleur, want het past zo mooi bij het papier uit het blok. 


Het vogeltje is van een Nederlandse set van Stampin Up!, ook de tekst is ervan. 
Ik maakte een schuifkaart, aan de hand van een mooie uitleg bij NobodyELSe - klik hier!

klik hier! om naar het blog te gaan van de Egel, daar vragen ze om een schuifkaart
met vogel - boom - bladeren en ik sta daar in de top 3 van challenge 165 - dankjewel daarvoor..

Zo was ik lekker bezig met het leuke kaartje, dat ik met het papiertje nog van alles maakte, 
maar daarover later mee natuurlijk..

Tot donderdag... 






Reacties

Diny zei…
Wow....wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt Ingrid!
Diny
Wat een dotje dat vogeltje en je ziet hem denken:"waar gaat mijn nestje naar toe?" Hihi. Een mooie schuifkaart in frisgroen Ingrid.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel
Angélique zei…
Een superleuke kaart, zo leuk die frisse tinten groen en het lieve vogeltje. Gefeliciteerd met je topper!
Daphne zei…
Het is een leuke kaart weer.
Wat een leuk vogeltje.
Het wordt nu echt warm, dus laat die ventilator nog maar even staan.
GerJanne zei…
Hoi Ingrid.
Leuke kaart is het en tof model. Dank je eel voor het meedoen bij ons van de Egel.
Nelleke zei…
Wat heb je er wat leuks van gemaakt Ingrid. Heerlijk om dan zo lekker bezig te zijn. Groetjes, Nelleke