kerstkaart week 33

HI, 

Van de week schreef ik al in mijn vorige post, 

dat ik lekker aan de slag was gegaan met een blok van Tilda - Winterbirds..

Vandaag een Clean and Simple kaartje ermee gemaakt,  


De boompjes zijn uit verschillende stansjes gemaakt..
Het papier is hetzelfde als waar ik maandag een kaartje mee heb gemaakt.. 



Deze kaart doet meee bij : Cas on Friday #263 - Holidays


klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC, 
je kan vandaag nog de hele dag mee doen tot 23.55 uur vanavond. 

Fijne dag gewenst.. 








Reacties

Angélique zei…
Een mooie kaart in mooie tinten groen, goed gevonden met de boompjes.
Marijke zei…
Wat een leuk kaartje Ingrid! En zo simpel! Als ik zo doe dan denk ik er moet wat bij en dan zit de kaart vol voor je het weet! haha! Erg leuk gedaan! Groetjes Marijke
Jantine zei…
Heel leuk, al die verschillende kerstboompjes, Ingrid! Mooie CAS kaart.
Groetjes
Jantine