Holland

 HI, 

Vandaag een echt Hollands kaartje voor jullie, 

het is een schommelkaartje geworden..

De koeien en de grachtenpandjes kom uit het leuke knipvel van Emma's knipvellenset..

van boekenvoordeel...



Bij 4 Seasons challengeblog vragen ze om een kaartje te maken van je favoriete 
vakantieland of stad - bij mij is dit Nederland..Ik ben ook wel een Spanje of Griekenland fan, 
maar het meeste ga ik toch op vakantie in eigen land, en het liefste naar Zeeland...

Dit kaartje doet mee bij : 

Fijne dag gewenst, morgen weer een KKT..








Reacties

Nynke zei…
Superleuk! Deze knipvellen kende ik niet, maar ze zien er leuk uit! En je koos er mooi designpapier bij.
Groetnis Nynke
Angélique zei…
Een superleuke kaart, zowel het model als de aankleding, alles past perfect bij elkaar. Het is heel herkenbaar Nederland.
Daphne zei…
Wat vind ik dit nou toch weer een ontzettende leuke kaart.
En dat het dan een schommel kaart is maakt het helemaal leuk.
GerJanne zei…
Heel erg leuk, deze schommelkaart! Hij is ook helemaal af!
Epie zei…
Een mooie Hollandse kaart , leuk dit knipvel
Groetjes Epie
Hoi Ingrid, wat een leuke schommelkaart! Alles matcht zo mooi en heerlijk Hollands. En ik ben het met je eens, Zeeland is een heerlijke plek voor vakantie. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle