Taart en Kadootjes

 HI, 

Welkom bij een nieuwe post, heerlijk vlak voor het weekend....

We gaan vanavond naar een concert wat hier in de binnenstad aan het water gegeven wordt. 

Roermond heeft een soort haven in de binnenstad. We gaan er met mijn schoonzusje naar toe, 

zij vroeg ons of we met haar mee wilde gaan. Morgen hebben we een feestje van een 70-jarige, 

en zondag weer vroeg op omdat ik vroege dienst heb. Zo gaat het weekend snel voorbij, 

maar met leuke dingen te doen...

Mijn kaartje, is een beetje in de kleuren zoals je die afgelopen twee weken voorbij zag komen..

Zo mooi, zo bij mij horen.. 


Het is een bijeen geraapt soort papier, niks komt uit dezelfde blok, 
ik kijk en ik combineer van alles bij elkaar.. 


Ik maakte de kaart aan de hand van deze schets..
Deze kaart doet mee bij : TSOT #620

Fijn weekend alvast gewenst..










Reacties

Daphne zei…
Mooie tinten groen, het post allemaal bij elkaar.
De bloem in een hele andere kleur wordt en mooie blikvanger op deze manier.
Fijn weekend.
Angélique zei…
Een mooie kaart die aan de natuur doet denken.
Diny zei…
Wat MOOI Ingrid!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny
foleysfriend zei…
Lovely collection of patterned papers you've put together. I'm so impressed with your ability to put patterned papers together. Pretty card. Thanks for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

sue n.