Blaadjes

HI, 

Welkom in dit weekend, ik plaats vandaag en morgen een kaartje..

Van de week was ik een dag vrij (maandag) en ben aan de slag 

gegaan met het papier van Tilda - Winterbirds, en bijpassend 

cardstock - ik schreef al dat ik het felgroene papier bij de Action had 

gescoord..van de week zag je al een schuifkaartje en kerstkaartje voorbij komen, 

allemaal gemaakt met hetzelfde papier.. 



Deze keer verschillende blaadjes, in verschillende tinten groen. 
Het is een pocketkaart geworden
De blaadjesstans is van de Action. 

Deze kaart doet mee bij : DCL #375 - blaadjes

Fijne dag, tot morgen... 







Reacties

Angélique zei…
Een heel mooie kaart Ingrid, mooie kleuren en mooie bladeren.
Daphne zei…
Helemaal jouw kleur, dat groen, toch?
Heel erg leuk kaartje
Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe jij de dingen op je kaart vast zet, met vaak nog een touwtje of klein iets erbij. Het lijkt zo "gewoon", maar ik weet dat het soms heel wat geschuif is voordat het naar je zin ligt.
Diny zei…
Wow....wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de mooie blaadjes Ingrid!
Leuk gedaan met het kleine labeltje en touwtje!
Groetjes Diny
Marjan zei…
Altijd fijn om leuke dingen te kunnen scoren! Dit groen past perfect bij onze chalenge met de blaadjes in de hoofdrol! Ik vind je kaart heel erg mooi, Ingrid en wat leuk dat je meedoet met DCL!
karin zei…
Mooie combinatie van de diverse bladeren. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin
GerJanne zei…
Prachtige kaart is het in al de tinten groen. En de samenstelling is ook gaaf!
Ela zei…
Prachtige kaart!