Jarig - met een mooie binnenkant

 

HI, 
Ik zit regelmatig op Instagram, en ik volg daar o.a. mensen die ook kaarten maken..
Deze GeroKreativ maakt hele mooie simpele kaarten, ik hou ervan..
Een tijd geleden plaatste ze een kaart met een leuke binnenkant, ik heb het helemaal 
om getoverd naar mijn eigen smaak, maar de binnenkant is haar idee...



De blaadjes die je gisteren zag, de kleuren die je afgelopen week zag, maar dan nu 
weer net anders. het binnenste kaartje met de dotjes is een kaartje uit project life serie van SU




Hier zie je de binnenkant, met allemaal stempeltjes van 
verschillende merken, ik zoek gewoon alles bij elkaar... 

Het is toch gewoon een verrassing als je deze kaart open maakt ? 

Fijne dag,  vrijdag zie je weer dezelfde kaart, met binnenkant, 
maar natuurlijk weer anders omdat er andere papiertjes gebruikt worden..






Reacties

Angélique zei…
Een heel leuke verrassende kaart, mooie kleuren heb je gebruikt.
Daphne zei…
Ik ben dol op dit soort binnenkantjes.
Zoooooo leuk.
Wat een verrassing.
GerJanne zei…
Superleuk Ingrid. Een binnenkant waar aandacht An besteed is, is echt wat extra's.