Blaadjes...

 HI, 

Welkom bij een nieuwe week, deze week zal ik weer 

veel verschillende kaartjes laten zien, was het vorige week nog 

met 1 vel papier, nu is het totaal anders...maar dat maakt het ook leuk, kaartjes maken....



Bij DCL vragen ze om blaadjes, daar had ik zaterdag al een kaartje voor gemaakt, 
ik kwam tijdens het zoeken naar blaadjes stanzen en stempels deze tegen, niet dat ik die vergeten was, 
maar toen ik hem zag, dacht ik wel daar ga ik weer een kaartje mee maken.. 
Ik vindt het zo mooi aan deze stempel is dat het dunne lijntjes zijn en net lijkt alsof je het met de hand 
getekend hebt..Ik maakte een cirkel van afdektape, een mask, en daaroverheen stempelde ik de blaadjes, 
zo liggen ze in een cirkel om de mal heen. De tekst stempelde ik met een stempelhulp,
zodat deze ook precies in de cirkel zou passen. 


Deze kaart doet mee bij : Addicted to CAS - Leaves
En bij DCL #375 - blaadjes


Altijd fijn om sterkte kaartjes te hebben liggen.. 
Fijne dag gewenst..




Reacties

Daphne zei…
Wat ontzettend mooi is dit weer.
Heel mooi gestempeld in deze "vorm", kriskras door elkaar zou het te druk maken.
Probeer dezelfde kaart ook eens te maken met kleur inkt, ik denk dat dat ook heel erg mooi is.
Diny zei…
Prachtig kaartje Ingrid....wat beh je MOOI gestempeld!
Groetjes Diny
Angélique zei…
Een prachtige kaart!
Marjan zei…
Ik vind het een prachtige kaart, mooi design en heel mooi gestempeld! Fijn dat je meedoet met DCL met deze tweede kaart, Ingrid!
Ellen zei…
Wat een mooie, stijlvolle sterktekaart Ingrid, prachtig! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.
Kaartenkraam zei…
Wat een geweldig mooi stempelwerk, de kaart is prachtig!

groetjes van Ank
Ook al zo mooi, knap stempelwerk! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup
Heel mooi cas kaartje! Bedankt voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers uitdaging met bladeren.