Beterschap

 HI, 

Welkom bij een nieuwe post...in een nieuwe week

Vandaag laat ik een beterschap kaartje hier zien..

Laatst bestelde ik bij boekenvoordeel basiskarton, 

Ik gebruik altijd de vierkante kaartjes van hun, bij ons zit Boekenvoordeel niet meer, 

nadat ik een paar keer in een andere stad heb gekeken en wat heb gekocht dacht ik waarom

niet gewoon online...En zo kwam ik natuurlijk ook nog andere dingen tegen, 

zoals een knipvel van Emma's knipvellen - ik bestelde er een met allerlei soorten erin, 

maar ook nog een herfstknipvel daarover later meer..Het cardstock van Florence bestelde ik ook daar. 


Deze leuke poezen zaten dus ook in het knipvel. Bij Creaties van Suzan op Facebook 
vragen ze om huisdieren op je kaart..Je kan nog meedoen tot 31 augustus zag ik klik hier!

Ik liet het blauw en beige grijsachtige terug komen. 
Het is een Holland papierblok van Marianne Design, evenals de stethoscoop, die had 
ik al een. tijdje maar nog niet eerder gebruikt.. 

Fijne dag gewenst...



Reacties

Diny zei…
Prachtige kaart Ingrid....wat heb je gave kleuren gebruikt!
Groetjes Diny
Colien zei…
Wat een leuk beterschapskaartje! Mooie combi van materialen...
grtz Colien
Angélique zei…
Een heel leuke kaart. Een mooie combinatie van kleuren, papier en plaatjes.
Wow wat een prachtige kaart. Zo leuk gedaan. Een hele fijne week.