HI,
Vandaag is het alweer de laatste woensdag van de maand dat betekent
KKT...deze keer spraken de kleuren met heel erg aan, zo'n zachte pastels
mintgroen - zachtroze
Ik vond nog een bijpassende afbeelding..
Dat maakt het dan extra leuk om een kaartje voor het KKT te maken.
Ik ben vrij vandaag dus ik ga nog zeker wat bezoekjes afleggen
in blogland..
Fijne dag gewenst, morgen weer, maar dan een kerstkaartje natuurlijk.



15 opmerkingen:
Mooi Ingrid !!!!
heel mooie kaart voor het KKT! Ik had dat pakje dessinpapier ook mee voor evt een KKT-kaartje, maar dan toch voor petal pink gekozen..
Groetjes
Nancy
Prachtige kattenkaartjes in de KKT-kleurtjes, leuk met het label!
grtz Colien
Ach.....kijk nou! Die kat past PERFECT op het plaatje en het plaatje past weer PERFECT op dit MOOIE kaartje en dat in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs, Wilma 😀😀😀
Een leuk kaartje en die kat erbij tussen de bloesem ook leuk! Past er mooi bij! Groetjes Marijke
Enig kaartje met de mooi poes tussen de bloesem.
Een mooie kaart en wat een prachtig plaatje!
Groetjes, Caroline
Mooie kaart, Ingrid! Leuk toepasselijk plaatje heb je gebruikt.
Groetjes
Jantine
Leuk plaatje en wat een schatje zeg. Die poes lijkt wel wat op Thomas zijn kat, hij had een witte poes, nu heeft hij een witte robotkat. Mooi hoe je het plaatje verwerkt hebt. Groetjes, Nelleke
Ach, wat een leukerd, die plaatje.
Wat een gelukje dat je dit vond.
Het zwart erbij maakte het allemaal wat stoerder, dat vind ik wel heel mooi.
Ja... mooi deze combi van kleuren, he? Jouw kaart is ook een plaatje!!
Tof! Leuk met het poesje!
Wat een leuke kaart Ingrid!! Tof plaatje ook. En je ziet die kat bijna niet.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Hey Ingrid,
Nu pas tijd om een blogrondje te doen...
Wat een leuke labelkaart met de geweldige foto op! Super leuk gemaakt zo!
Liefs,
Nancy
Een reactie posten