Floating stripes - vliegende streepjes

 HI, 

Hallo, en welkom bij deze post..

Dat we in een drukke periode zitten op het werk, hoef ik jullie natuurlijk 

niet te vertellen, binnenkort gaat er 7 uur zorg per dag af van onze bezetting..

Dat dat grote impact gaat hebben op ons werk hoef ik niet te vertellen, 

want we zitten echt geen 7 uur uit ons neus te eten, sterker nog we zijn 

om 11.00 uur in de ochtend vanaf 7.00 uur nog steeds hard aan het 

werk om alles klaar te krijgen. We hebben een nieuwe manager, 

de oude heeft een andere baan, maar die komt dus nu met dit nieuws. 

Daarnaast vertrekken verschillende collega's en hebben mensen vakantie. 

Voor het komend jaar hebben we 1 stagiaire, vorig jaar waren er dat 5 , gewoon 

omdat er geen leerlingen meer zijn, wij willen echt heel veel energie in 

leerlingen stoppen, ze niet als voetveeg behandelen, maar er is gewoon niks.. 

Na 37 jaar zorg, ga ik het echt merken, hard werken daar ben ik niet vies 

van, maar dit....We hebben de 23e een bijeenkomst, hoe we dit allemaal gaan 

handelen... ik wil niet klagen en ik wil echt dingen positief blijven zien, en zoeken 

naar mogelijkheden anders ben je nergens meer, en van negativiteit hou ik helemaal niet..

Daarom een kaartje, ik had van de week 1 dag vrij, de hele dag lekker 

wat dingen voor mezelf gedaan, en op het einde van de dag, in de avond, nog even 

relaxt een kaartje gemaakt, dat is heerlijk, alleen maar even bezig met papiertjes..



Het is een slimline model, met floating stripes.. 
Dit creëer je door MICA te gebruiken. 


Ik gebruikte de kleuren uit het filmpje, ongeveer hetzelfde, 
omdat ik ze zo vrolijk vindt, en het goud past er goed bij.. 




Hierboven zie je de mica nog goed zitten. 


Deze kaart doet met bij : TSOT#618




Hierboven zie je het filmpje van de floating stripes... 
Ik heb nog een stukje mica liggen, dus ik ga er nog een ander kaartje mee maken.. 

Fijn weekend alvast gewenst. 









Reacties

Heel leuk die vliegende strookjes en het is een mooie kaart. Wat dat moet worden met de zorg weet ik niet en ik wens jullie heel veel succes!
Groetjes, Caroline
Angélique zei…
O jeetje, zo verdwijnt het plezier in je werk als sneeuw voor de zon. Heel veel sterkte aan jou en je team.
De kaart is heel leuk, daar zal de ontvanger wel van onder de indruk zijn. Leuke vrolijke kleuren heb je gebruikt.
GerJanne zei…
Hoi Ingrid,
Het is alsof ik mijn verhaal lees van het werk. Precies zo hier en dat heeft niets met een nieuwe manager te maken. Het is een landelijke tendens, die bezuinigingen. En dan wordt er bij ons gezegd: het zijn geen bezuinigingen, we moeten anders gaan werken, want er komen steeds meer ouderen en minder personeel. En dat is dus wat je merkt. Wij proberen echt anders te gaan werken, maar dat is heel lastig als je nauwelijks personeel krijgt en jonge mensen de zorg niet meer in willen....wij proberen ook niet te klagen, maar ook dat lukt niet altijd. Het maakt wel dat ik heel bewust omga met de tijd die ik nog te gaan heb als werkende. We hebben het er vast nog wel eens over ;-)
Je kaart is leuk. DIe techniek heb ik ook al eens geprobeerd en is leuk te doen!
Polly zei…
What a great card! Love the floating strips technique! Thanks for sharing with us at Try Stampin' on Tuesday! :)
Donna Scholz zei…
Ingrid, such a pretty suite of cards you made with the floating technique! Thank you so much for sharing them with us at Try Stampin' on Tuesday for our slimline challenge!!! -Donna