Hi,
Vandaag zie je een kaartje wat nog te maken heeft met onze challenge van juli:
Wat doet jouw denken aan vroeger, met kerst ?
bij mij zijn dat de gekleurde lampjes in de boom
We je nog al die gekleurde lampjes in allerlei kleuren...
Ik ben benieuwd wat jullie herinneringen zijn aan kerstmis ?
Vandaag kan je nog de hele dag meedoen bij 52WTC
Fijne dag gewenst...



12 opmerkingen:
Oh.... ja die hadden wij niet. Dat was best luxe toch? Maar wel heel leuk, die kaart!
Ja....die hadden wij vroeger ook....wij deden er altijd een spelletje mee
Iemand draaide een lampje los en de rest moest zoeken welk lampje dat was!
Heerlijk nostalgisch kaartje Ingrid!
Groetjes Diny
Een heel leuke kaart, lief plaatje.
Wij mochten geen gekleurde lampjes van mijn ouders, zo jammer vond ik dat! Ik vond het prachtig bij andere mensen... Mooie kerstkaart, Ingrid!
Groetjes
Jantine
Leuk hoor, mooi dat er niet zoveel kleur op je kaart zit, behalve de lampjes, helemaal met je bericht erbij.
Volgens mij hebben wij dat nooit gehad, vond het nooot mooi, maar tegenwoordig kan alles en eerlijk waar, vorig jaar had ik bijna ook van die gekleurde lampjes gekocht voor in onze boom.
Mijn opa en oma hadden die ook en een bont gekleurde kerstboom. Mijn ouders hadden witte lampjes en zilveren ballen, heel anders dus. Een leuke kerstkaart Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Een serie prachtige gekleurde lampjes op je kaart Ingrid......
Leuke herinnering voor je , wij hadden echte kaarsje ( generatie verschil)
Groetjes Epie .......
Een mooi kaartje met mooie herinneringen , enne die gekleurde lampjes hadden wij ook thuis.
Een leuke kaart met die vrolijk gekleurde lampjes.
Groetjes, Eri
Ja die herinnering heb ik ook. We kleurden ze zelf met verf in alle kleuren van de regenboog.
Leuke kaart!
groetjes van Ank
leuke kaart met deze gekleurde lampjes, ze komen terug hoor !
grtjs,martina
Super leuk met die lampjes !!!!
Groeten Ineke
Een reactie posten