nieuwe challenge K&K

 HI, 

Hallo, welkom bij een nieuwe post, op zondag, 

want dat betekent dat er een nieuwe challenge van start gaat bij K&K..

De vorige heeft extra lang geduurd ivm vakantie, heerlijk lang mee kunnen doen..

Dit keer vragen we: 

Vlinders op je kaart


Ik maakte een kaart met de mooie vlinders van Art Journey, 
De rode kleur komt van een vel wat ik ooit maakte met de gelliplate en verf van Amsterdam. 
De achtergrond is gemaakt met Distress inkt



Hier zie je een beetje hoe ik het gemaakt heb, 
ik zet de kleuren rood-oranje nog eens aan met stampin write markers


klik hier! om naar het blog te gaan van K&K. 
We maken daar de winnaars ook nog bekend, dus neem 
vooral een kijkje, ook om de leuke voorbeelden van iedereen te zien.. 








Reacties

Angélique zei…
Wat een prachtige kaart, Ingrid! De vlinders komen zo mooi tot hun recht op de mooie achtergrond.
Haha, bij de eerste foto dacht ik "jeetje, die voelsprieten zijn zo moeilijk om uit te knippen, wat knap", bij de tweede foto werd het geheim verklapt, heel slim, die ga ik onthouden!
Monique zei…
Dit blijft mijn aller favorietste vlinder! Hij is prachtig en je hebt ze zo mooi gemaakt met de gelliplate!
Hermien zei…
Prachtig kaartje Ingrid, mooie kleuren heb je gebruikt.

groetjes Hermien
GerJanne zei…
Deze is echt schitterden Ingrid! Zo kleurig...
Colien zei…
Heel gave kaart, zo mooi die kleuren!
grtz Colien