donderdag 24 mei 2018

Kerstkaart week 21

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag. 
Ik ben vandaag aan de beurt om mijn kaartje te plaatsen op het blog van 52 WTC. 

Ik heb het vrij simpel gehouden, en heb het mooie papier zijn werk laten doen... 
Een mooie tekst in het midden en klaar was mijn kaartje. 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. En laat je inspireren door nog meer mooie voorbeelden. 
En doe vooral gezellig met ons mee. 




Ik wens je een fijne donderdag toe. 



11 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....prachtig kaartje Ingrid!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart Ingrid, dit papier blijft zo mooi!!

liefs Annemarie en merit

Nancy Soetaert zei

Mooie sierlijke tekst op je toffe kaart!
Fijne donderdag
Nancy

Enny zei

Een heel mooie kaart, het papier is prachtig ! Groetjes, Enny

gerrie zei

Zo simpel kan het dus ook zijn. Ik zit me suf te denken, wat nu weer, en als ik dit zie dan heb ik weer volop inspiratie. Dank je wel Ingrid, het is weer een mooie kerstkaart.
Groetjes, Gerrie.

Trudy zei

Mooi kerstkaartje! Simpel kan ook mooi zijn. groetjes Trudy

Jantine zei

Mooie kaart, mooi papier in mooie kleuren! Ik hou er van!
Groetjes
Jantine

!neke zei

Weer een hele mooie Ingrid !!!!

Suzan zei

Prachtige kaart Ingrid! En wat een mooie tekststempel!
Groetjes Suzan

Suzan zei

Prachtige kaart Ingrid! En wat een mooie tekststempel!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie rustige kerstkaart Ingrid. Leuke kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda