CASE the designer....

* Workshop Bundel Suite 18 mei* Ik heb nog twee plaatsjes vrij aan tafel*
*Opgeven kan via ingrid.scrapfrutsels@gmail.com*

Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe post. 
Dit is tevens de laatste dag van mijn vakantie, vannacht mag ik weer gaan werken. 
Heerlijk zo'n weekje vrij. 

Vrijdag liet ik je al een kaart zien die geCASEd was, en ook deze kaart heb ik weer zo gemaakt. 
(Copy and share everything)



Ik maakte dit kaartje met de set Oh so Eclectic, een mooie set met bloemetjes. 
ik hou wel van het watercolor effect wat de stempel heeft. 

Hieronder is de kaart die je mag CASE-en. 
Op Facebook is een Nederlandse demo groep, en deze organiseert twee keer per maand een uitdaging. Meestal is het de bedoeling dat je doet CASEen, zo krijg je heel veel leuke voorbeelden van een kaartje. 


Ik wens je nog een fijne zondag toe....

Product List

Reacties

  1. Mooie eigen versie heb je ervan gemaakt!
    Geniet van je vrije week, heerlijk!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooie uitwerking gemaakt van de te "casen" kaart Ingrid. Mooi dat waterverf effect.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah.... jij bent dus ook aan het werk...
    Je kaart is prachtig. Mooie case van de originele!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Ingrid, water color effect vind ik ook altijd zo mooi!
    Waren we allebei deze week vrij, wat hebben we geboft met het mooie weer hè!
    xx Gerie (goede wacht vannacht)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.