Varied Vases #1

Welkom bij een nieuwe blogpost...

Deze week zal in het teken staan van nieuwe materialen....
De komende vier dagen, met uitgezonderd de donderdag, zal ik kaartjes plaatsen 
die ik gemaakt heb met de set 

Varied Vases 

Varied vases is een set met allemaal kleine vaasjes...

Ik heb de vaasjes in wat hardere kleuren gestempeld, hieronder zie je de set, en kun je zien hoe je de vaasjes. De set is te koop in combinatie met de pons, en dan kun je dus snel even wat vaasjes uit stansen, erg handig.






Wil je graag met deze set werken ? 
Dan ben je van harte welkom bij mijn lanceringsparty a.s. maandag of dinsdag 4 en 5  juni aanstaande. Tevens is er dan ook verkoop van retired produkten en kun je de nieuwe spullen die ik heb gekocht bewonderen en uit proberen. Gaaf toch ? 
Je bent van harte welkom, laat me iets weten via de mail of app...

Fijne dag, morgen ben ik er weer..

Reacties