Werken met zomerse kleuren....

* Workshop Bundel Suite 18 mei*
*Verkoop retired produkten 4-5 juni* 

*Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you*

Hallo, en welkom bij een nieuwe blogpost. 
Ik was vanmiddag even lekker in de tuin aan het knutselen, heerlijk buiten in het zonnetje. 
Ik wou nog met de challenge bij GDP mee doen, en die sluit bijna, dus opschieten geblazen... 

Ik kreeg gisteren mijn bestelling binnen met allemaal nieuwe producten...
daar zaten ook de catalogussen bij, dus snel doorbladeren, digitaal had ik hem al, en al vaak gezien, dus allemaal nieuw was het niet, maar bladeren is wel leuker..... 

Dit onderstaande kaartje staat in de catalogus... 



Helemaal gemaakt zoals ik het graag zie, met watercolorpapier en penseel, heerlijk... ik hou er van. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van GDP#137, daar doet deze kaart aan mee. Heerlijke zomerse kleurtjes zijn het, toch ? 





Verder ga ik begin juni mijn producten verkopen die retired zijn. Heb je interesse, kom dan vooral gezellig langs. En kom dan ook nieuwe spullen bewonderen, en je krijgt die avond ook nog de nieuwe catalogus. 


Ik wens je nog een fijne avond toe, en tot morgen, want dan ben ik er weer met de reminder van Knutsels en Kadootjes..... 
Zie ik je dan? 




Product List

Reacties

  1. Hoi Ingrid,wat een gave kaart! Supermooi met die inkt onder de andere stempel. Mooi effect met het embossing...
    Ik heb net mijn kamer op en top opgeruimd. Helemaal blij. Je wilt niet weten hoe het eruit zag.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De catalogus is leuk he?! En staat inderdaad vol met de meest mooie voorbeelden. Jouw kaart is ook echt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, prachtig jouw kaart met mooie, frisse kleurtjes. Bij ons waaide het te hard om buiten te freubelen. Heb wel heerlijk buiten gezeten met een goed boek. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje in zachte kleurtjes! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Ingrid ;o)
    Leuk dat je meedoet bij GDP deze week.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.