Reminder Knutsels en Kadootjes.

* Workshop Bundel Suite 18 mei*
*Verkoop retired produkten 4-5 juni* 

Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe blogpost. Op deze moederdag zondag. Ben je vanmorgen al lekker verwend. Ik weet dat ik een ontbijt ga krijgen, maar wat nog meer is een verrassing, voor mij hoeft het eerlijk gezegd allemaal niet zo...Van ontbijt op bed hou ik al helemaal niet, dus Lieke moet vroeg uit de veren om mij een ontbijt te bezorgen aan tafel, dus zeg ik meestal dat we 's middags maar lekker lunchen thuis...Zij slaapt graag uit, en ik ben echt een ochtendmens... 

We zijn bezig met de challenge bij Knutsels en Kadootjes, het thema is; 

dry of heat embossing

een hele leuk uitdaging, waar ik al veel leuke inzendingen voorbij heb zien komen. We zitten bijna aan de 40 inzendingen. Jullie kunnen nog twee weken lang mee doen, dus daarom plaatsen we vandaag de reminder kaartjes. 

Ik heb en dry en heat embossing gebuikt. Eerst pakte ik een wit velletje papier, en ging daarover heen met een embossing folder. Daarna kleurde ik met Stampin Write markers, de blaadsjes stuk voor stuk in in verschillende oranje/rood tinten. Daarna pakte ik een Versmark stift, en ging daar nog eens overheen, toen strooide ik er clear embossingpoeder op, en dat geeft een heel gaaf glimmend effect. 


De tekst stanste ik uit, en knipte hem door zodat hij in de cirkel past. Ik ga hem een blinkend uiterlijk met wink of stella..... 

Klik hier! om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes, doe gezellig met ons mee, en laat je nog even inspireren door al die mooie voorbeelden van mijn DT-maatjes.... 


Verder ga ik begin juni mijn producten verkopen die retired zijn. Heb je interesse, kom dan vooral gezellig langs. En kom dan ook nieuwe spullen bewonderen, en je krijgt die avond ook nog de nieuwe catalogus. 


Alle produktinfo vindt je onderaan. Je kan op de afbeelding klikken en meteen gaan shoppen. 
Hoe makkelijk is dat? 

Fijne zondag en moederdag gewenst.... 





Product List

Reacties

  1. Erg leuke kaart, Ingrid.
    Hier komt het hele spul straks gezellig brunchen, zin in.
    Jij ook een fijne moederdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke kleurtjes Ingrid, leuk!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, lekker fleurig!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi geworden. Lekker vrolijk van kleur! Ontbijt op bed hoeft van mij ook niet, maar de brunch was gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie reminder Ingrid. Voor mij hoeft het ook niet zo moederdag het blijft toch een commercieel gedoe!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan! Prachtig kaartje!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.