Kerstkaart week 19


Hey hallo, 
En welkom weer op donderdag bij de kerstkaartjes. 

Vandaag ging ik aan de slag met de stempel van Lawn Fawn, de teksten zijn zo mooi om te gebruiken. 
Ik pakte een oud kerstblokje erbij, met allemaal vrolijke kleurtjes erin...
En mijn boompjes zat ik heerlijk te kleuren met de Stampin blends...



Vandaag maken we ook de winnaar bekend van de prijs van de challenge bij 52 WTC, en we maken de top 3! bekend, die is heel verrassend....kijk je mee? 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 



Verder hou ik opruiming in mijn kast, en verkoop de retired produkten..en je kan alvast aan de slag gaan met nieuwe produkten.. Je bent welkom op 4 of 5 juni.
Kom jij ook ? 



Fijne donderdag, hemelvaartsdag.....



Reacties

  1. Heel gaaf kaartje, erg leuk!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe en stijlvolle kaart Ingrid! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je kerstkaartje met deze leuke kerstboompjes Ingrid...zeker het rode stippeltjes papier komt er prachtig bij uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en vrolijk gekleurd kaartje!
    groet en fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.