CASE the designer



* Workshop Bundel Suite 18 mei* Ik heb nog twee plaatsjes vrij aan tafel*
*Opgeven kan via ingrid.scrapfrutsels@gmail.com*

Please use Google Translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you!

Hey hallo,
En welkom bij een nieuw blogbericht.
Morgen is de tante van Paul jarig, en zij wordt 80 jaar.
Reden om een mooie kaart te sturen. Nu stuur ik haar ieder jaar een kaartje, maar ik heb bij dit kaartje haar leeftijd in de kaart gezet. Wel toepasselijk als je 80 mag worden. 


Ik heb het kaartje geCASEd van het onderstaande kaartje, en de bloemetjes heb ik uit geknipt uit het papier. Zo'n mooi papier, met zo'n mooie kleuren. 





Deze kaart doet mee bij GDP#136, klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan.
Ik ga het kaartje zo meteen in de bus gooien bij hun...
En zondag ben ik er weer, met een kaartje met hetzelfde papier, maar dan toch weer even anders.
Maar ook een CASE, zie ik je dan?





Product List

Reacties

  1. heel mooi gedaan! Ik had nog een foto van de binnenkant verwacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geCASEd, prachtige kleurtjes!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love how you've placed the flowers inside of each square. Great card! Thanks for playing along with this week's GDP challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.