Voor jou....

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...
Ik ben achter de schermen heel druk bezig met kaartjes maken. voor allerlei activiteiten die nog gaan komen op mijn blog, en voor de workshops...
Stil zitten doe ik dus niet, ha ha...

Afgelopen vrijdag had ik een leuke workshop met de bundel die nu al te koop is, de Share what you love bundel. Deze is steeds verder uit te breiden, en in drie verschillende gradaties te koop. 
Ik heb ze helemaal onderaan in de winkellijst gezet, als je op de afbeelding klikt kan je zien wat de bundel precies in houdt. 

Ik deed mee aan Case the Designer bij de Nederlandse demo's op facebook. 
Het onderstaande kaartje heb ik gemaakt. En is gemaakt met de stempelset uit de bundel. 
Love what you do...

En hele veelzijdige set. Ik maakte het kaartje met de nieuwe kleuren 
Granny apple Green - Soft sea foam. 

Granny apple green daar kun je je wel bij voorstellen hoe groen deze is, maar de soft sea foam is een hele zachte lichtgroene kleur. Ik vind ze perfect bij elkaar passen... 




Hieronder zie je het kaartje wat je moet CASen 


foto van Hélène Den Breejen.

Deze twee stempelsets, zitten in het meest uitgebreide pakket. 
Love what you do.. 



Gotta Have It All Bundle

en de stempelset Make a Difference

Gotta Have It All Bundle

Meer voorbeelden uit de bundel zie je volgende week donderdag, dan zal er weer een bloghop plaats vinden van Team Utopia, daar doe ik aan mee... 




Dit zijn in ieder geval de kaartjes die mijn workshopgasten afgelopen vrijdag gemaakt hebben. Wat vindt jij er van? Ik vind de kaartjes erg mooi geworden ,en ben heel blij met de resultaten... 

Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen, mail me dan...
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com

En donderdag ben ik er weer..... 



Product List

Reacties

  1. Supermooie kaarten, en jaaa, prachtige kleuren groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een aparte kleur groen. Mooi kaartje Ingrid.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ingrid, en wat leuk dat je zo druk bent met workshops. De resultaten zijn ook heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed voorbeeld doet volgen...het was weer een gezellige workshop afgelopen vrijdag met mooie kaartjes als eindresultaat!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.