Varied Vases #3 - kleurenkaart team

Welkom bij een nieuwe blogpost...

Deze week zal in het teken staan van nieuwe materialen....
De komende vier dagen, met uitgezonderd de donderdag, zal ik kaartjes plaatsen 
die ik gemaakt heb met de set 

Varied Vases 

Varied vases is een set met allemaal kleine vaasjes...








Wil je graag met deze set werken ? 
Dan ben je van harte welkom bij mijn lanceringsparty a.s. maandag of dinsdag 4 en 5  juni aanstaande. Tevens is er dan ook verkoop van retired produkten en kun je de nieuwe spullen die ik heb gekocht bewonderen en uit proberen. Gaaf toch ? 
Geef je vandaag nog op via ingrid.scrapfrutsels@gmail.com

Bedankt voor je bezoekje, en morgen ben ik er weer, dan met twee blogposten..
Dus inspiratie genoeg deze week....
Fijne dag. 





Reacties

  1. Wat een mooi kaartje in de gevraagde kleurtjes! Leuk om te zien wat een gave variaties je kunt maken met één en dezelfde set, toffe serie heb je al laten zien!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel leuk uit, benieuwd wat de volgende kaarten zijn.,, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi in al zijn eenvoud en meer moet dat soms niet zijn.
    knap resultaat
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke set van stempels met bijhorende punch! Heb je snel wat moois!
    tof kaartje voor het KKT!
    Fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, leuk al die vaasjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Ingrid!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi stilleven Ingrid. En super voor allerlei gelegenheden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Ingrid! Mooi gedaan in de KKT-kleuren.. Deze set gaat nu toch bovenaan mijn lijstje :) Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stijlvolle kaart Ingrid. Nog heel erg bedankt voor je hulp, zooo gaaf.
    Lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Ingrid, mooie stempels en subtiel zalm roze erbij. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh!! Deze is ook weer gaaf met die vaasjes. Gelukkig dat je het terug veranderd hebt en we weer gewoon reacties kunnnen achterlaten...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Ingrid! Mooie set is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je gemaakt met die leuke vaasjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief kaartje met deze mini vaasjes, handige stans erbij, geeft weer nieuwe inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar zijn ze weer, die leuke vaasjes! Ook in de KKT-kleuren leveren ze een gave kaart op.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaartje heb je voor het KKT gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Ingrid,


    Hier ben ik weer na een maandje afwezig...
    En toen was woensdag de baby er plots, dus is mijn blogronde weer in het water gevallen.
    Wat een mooie kaart maakte je... Leuk met die vaasjes!
    Wat is het een vrolijke boel in blogland met die tintjes roze op ons scherm!! Ik ga snel verder kijken!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ingrid,
    blijkt dat ik je geen bezoekje bracht voor deze kkt ? Hoe kan dit nu ? Sorry sorry sorry ! in ieder geval, een heel erg leuk kaartje heb je hier toch weer staan, mooi gemaakt, nog bedankt voor je deelname,
    sorry voor mijn late reactie...
    Ik dacht dat ik iedereen gezien had, niet dus... =0
    Fijn dat je van de partij was,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.