Trouwkaartje....

*Stampin'Up! bestellen 8 mei... , geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door*

Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe blogpost. 
Bij DCL zag ik van de week een leuke challenge voorbij komen, die precies in mijn straatje paste. 
Het thema is;

Gebruik alleen blaadjes op je kaart. 


Ik had nog een kaart op mijn to-do-list staan. We hebben een uitnodiging gekregen van een nicht van ons die gaat trouwen. Haar trouwkaart bestaat ook alleen maar uit blaadjes op de voorkant. 
Ik wilde in dat idee verder gaan, en ook een soort gelijke trouwkaart maken. 
Het duurt nog even eer ze elkaar het ja-woord geven, maar nu kan ik mee doen met de challenge, en weer wat afgevinkt van de to-do-list. 




Ik ging aan de slag, met gelijk soortige kleuren, Ik maakte een mask van een vierkant, en ging toen de takjes en blaadjes stempelen. Nadat ik de mask verwijderd had, heb ik de tekst erop gestempeld. 
Ik heb een one layercard gemaakt. 


Hierboven zie je de uitdnodiging. 

Deze kaart doet mee bij: DCL #291
(alleen maar blaadjes, only leaves)

Zoals jullie weten ben ik het Pieterpad aan het lopen, nu in de vakantie, is het weer tijd om weer te gaan lopen. We pakte twee etappes samen in een dag, en liepen van Zelhem naar Laren dat is 30 km. 
En daarna weer terug naar huis. In de zomer gaan we weer twee etappes lopen, maar dan met overnachting. Hieronder zie je de foto's, voor wie het leuk vindt... 
Nederland is zo mooi, en het is zo genieten als je verder niet veel tegen komt, alleen maar in de natuur bent. 




Morgen ben ik er weer met een kerstkaartje. 
Zie ik je dan? 





Reacties

  1. Ja, ik ken de omgeving daar. Is prachtig, heel landelijk.
    Je kaart is super zeg. Wat gaaf die originele. Echt een om te liften en dat is je perfect gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...wat een mooie kaart is het zo geworden, Ingrid. Helemaal leuk als het dan ook nog eens in stijl met de uitnodiging is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Ingrid. ;) Super kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt supermooi hoe je de trouwkaart hebt ge-CASE-ed, prachtig!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel gaaf!!! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart Ingrid, geweldig voorbeeld had je ook! Erg leuk om de kaart als uitgangspunt te nemen. Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi is jouw blaadjes kaart! Wat een leuke, originele uitnodiging ook. Weer eens wat anders dan hartjes en zoete kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.